حواشی دیدار استقلال تهران و پدیده خراسان؛ حضور هواداران با پیراهن شماره هفت!

حواشی بازی تیم استقلال و پدیده خراسان

در فاصله کمتر از یک ساعت به آغاز دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پدیده خراسان پانزده هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور یافته‌اند.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار معوقه تیم های استقلال تهران و پدیده مشهد از ساعت 16:15 امروز پنجشنبه(22 آذر 97) از هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می گردد که در ادامه حواشی پیش از بازی این دو تیم را می خوانید:

حواشی بازی تیم استقلال و پدیده خراسان

* در حال حاضر حدود پنج هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و همچنان به تعداد آنها افزوده می‌شود.

* با توجه به اینکه فرهاد مجیدی اعلام کرده به ورزشگاه می‌آید هواداران استقلال به تشویق کاپیتان پیشین خود پرداختند.

* شماری از هواداران با پیراهن شماره هفت در ورزشگاه حضور یافته‌اند.

حواشی بازی تیم استقلال و پدیده خراسان

* ترافیک نسبتا سنگینی پشت درهای ورزشگاه آزادی حاکم شده و مأموران راهنمایی و رانندگی در حال هدایت تماشاگران به داخل ورزشگاه هستند.

* تعداد قابل توجهی از تماشاگران پدیده از مشهد به تهران آمده‌اند. این تعداد از تماشاگران که پیراهن‌های یک دست قرمز به تن دارند، پشت باجه‌های بلیت‌فروشی منتظر مجوز برای ورود به داخل ورزشگاه هستند. تماشاگران پدیده با طبل به ورزشگاه آمده‌اند و بیش از ۳۰۰۰ نفر تا الان خود را به داخل استادیوم رسانده‌اند.

* هواداران تیم فوتبال استقلال که ساعت ۱۵ وارد استادیوم شدند، یکصدا آبی‌پوشان را تشویق کردند.

* ناهماهنگی‌های عجیب طی هفته‌های گذشته برای ورود خبرنگاران به داخل مجموعه ورزشگاه آزادی نمایندگان رسانه‌ها را دچار سردرگمی کرده است. درحالی‌که بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا، درب ورود و خروج تماشاگران تغییر کرده، امروز حدود ۲ هزار از تماشاگران پدیده درست در مقابل دربی که قرار است خبرنگاران از آن تردد کنند، ایستاده و در حال بازرسی بدنی توسط مأموران هستند. به همین دلیل نماینده رسانه‌ها نمی‌توانند از این محل ورود کنند و وقتی مثل همیشه به درب تونل ورزشگاه مراجعه کردند، نتوانستند مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کنند. همین موضوع باعث سردرگمی آنها شده است.

بازیکنان نیمکت نشین استقلال مشخص شدند: سید حسین حسینی، خسرو حیدری، مارکوس نویمایر، الحاجی گرو، مرتضی تبریزی، اللهیار صیادمنش، جابر انصاری، فرشاد محمدی مهر و رضا آذری

ترکیب پدیده مشخص شد: یوسف بهزادی، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، محمدرضا ناصحی، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، محمدرضا خلعتبری، حسین مهربان، محمد قاسمی نژاد و مرتضی منصوری

در حال بروز رسانی. . .

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تساوی بدون گل استقلال و پدیده در نیمه نخست؛ خبری از تیم با طراوت هفته های اخیر نبود!

پ دسامبر 13 , 2018
نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال تهران و پد...