رضا حسن زاده: استقلال برای قهرمانی باید برنده بازی شود؛ دیدار با پدیده یک شمشیر دو لبه است!

رضا حسن زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تقابل خط دفاعی خوب استقلال و خط حمله خوب پدیده می‌تواند اتفاق جالبی در این دیدار باشد.

به گزارش استقلال نیوز،رضا حسن زاده عضو کمیته فنی و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، درباره دیدار امروز پدیده و استقلال صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* امیدوارم دیدار امروز یک دیدار زیبا و تماشاگرپسند باشد

چند بازی این فصل پدیده را دیده ام و از این که این تیم چنین فوتبال مدرنی بازی می‌کند شگفت زده شدم. بی اغراق می‌گویم پدیده یکی از بهترین تیم های این فصل از نظر ارائه فوتبالی زیبا، سرعتی و تاکتیکی است و در بالای جدول قرار نگرفته است. استقلال هم در این هفته‌ها به خودباوری رسیده و فوتبال خوبی ارائه می‌دهد. به همین دلیل امیدوارم که این بازی از نظر فوتبالی هم یک دیدار زیبا و تماشاگر پسند باشد.

* دیدار با پدیده برای استقلال یک شمشیر دو لبه است

بازی استقلال مقابل پدیده برای این تیم یک شمشیر دو لبه است. اگر شاگردان شفر در این بازی پیروز شوند یک مدعی جدی برای قهرمانی در این فصل خواهند شد. چرا که در نیم فصل دوم هم قرار است با جذب چند بازیکن این تیم تقویت شود. اما اگر نتیجه برعکس شود، شاید آبی ها ناچار شوند در این فصل هم دست از قهرمانی بشویند.

* خط حمله پدیده فوق العاده است

پدیده در هر سه خط دفاع، میانی و حمله خوب کار می کند اما به اعتقاد من خط حمله این تیم فوق العاده است. جنس خط حمله پدیده کاملا جور است و همه نوع بازیکن در بین مهاجمان این تیم دیده می شوند. از خلعتبری باتجربه و تکنیکی تا شاکری بلند قامت و قدرتی، مهربان سرعتی و چارچوب شناس و قاسمی نژادهایی که همیشه خطرناک هستند و بوی گل می دهند. 

* تقابل خط دفاع استقلال و خط حمله پدیده اتفاق جالبی است

البته استقلال هم در خط دفاعی از انسجام و صلابت خوبی برخوردار است. آبی پوشان هفته‌های زیادی است که گل نخورده‌اند و تقابل خط دفاعی خوب استقلال و خط حمله خوب پدیده هم می‌تواند اتفاق جالبی در این دیدار باشد.

اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شاهین بیانی: یک مدافع و یک مهاجم نیاز استقلال است؛ شفر بابت تبریزی پاسخگو باشد

پ دسامبر 13 , 2018
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: الحاجی گرو و ن&#160...