جیری ساناک: از زمانی که حالم بهتر شد باشگاه با من تماس نگرفت؛ امیدوارم بتوانم دوباره کنار هواداران استقلال باشم

ساناک

مربی پیشین استقلال با انتشار پستی در صفحه شخصی خود دلایل جدایی اش را برای هواداران استقلال توضیح داد. 

به گزارش استقلال نیوز، جیری ساناک، مربی پیشین استقلال و دستیار وینفرید شفر با انتشار پستی دلایل جدایی و مشکلات دوران حضورش در استقلال را عنوان کرد که در ادامه این پست را می خوانید:

 

* بسیاری از شما با نهایت احترام به من نگاه می‌کنید. من دوستان زیادی در ایران دارم و این حقیقت که من در آنجا نیستم هیچ چیز در مورد احساسات خوب من به شما را تغییر نخواهد داد.

من هیچ وقت درباره بازگشتم به خانه با هواداران صحبت نکرده بودم، بنابراین احساس می‌کنم که در این ماجرا مدیون شما هستم.

دلیلی که باشگاه استقلال را ترک کردم، اولا این که وضعیت سلامتی من و شرایط خانواده‌ام بود. و دوما متاسفانه مشکلات داخلی در این باشگاه برای من آزار دهنده تر بود.

شکست (1) مکرر این باشگاه برای ترتیب دادن ویزا و دیگر وظایف (تعهدی که به طور واضح در قرارداد تصریح شده‌است)، برای من غیر ممکن ساخت که در صورت نیاز بتوانم به خانواده‌ام سفر کنم و در صورت نیاز به خانواده‌ام رسیدگی کنم و این وضعیت و شرایط سخت روانی، سلامتی من را به چنان سطحی رساند که سرانجام وقتی به خانه رسیدم، پزشکان به طور واضح مانع بازگشت من شدند و دستور بازیابی دادند. ریکاوری چند هفته طول کشید و حتی در طول این مدت شرایط قرارداد توسط باشگاه برآورده نمی‌شد و هیچ ارتباطی از باشگاه با من وجود نداشت.هنگامی که دکتر علی خطیر شروع به برقراری ارتباط کرد، نتیجه نهایی باج گرفتن بود و یک شکایت رسمی به فیفا برای تحمیل مجازات‌های مالی سنگین به من در نظر گرفتند. متاسفانه این روشی نبود که اعتماد و هم‌کاری خوب را بتوانیم بنا کنیم.

علی‌رغم پایان تاسف‌بار درگیری من با استقلال، چیزهای بیشتری وجود دارد که باقی می‌ماند و کاملا خوش‌آیند است. من هیچ وقت، هرگز در زندگی ام چنین فضایی را تجربه نکرده بودم. استرس و هیجان من هنوز در همان جا است که صدای تشویق شما را می‌شنیدم، زمانی که احساسات خالصانه خودم را نسبت به باشگاه، به تیم بر روی زمین، به تمام پرسنل که سعی می‌کردند بهترین کار خود را انجام دهند، احساس می‌کردم. مطمئن نیستم که در آینده بتوانم دوباره این ها را در زندگی ام داشته باشم یا نه، پس همیشه استقلال را به یاد نگه خواهم داشت. همچنین رابطه دوستانه با بازیکنان، مربی، میگوئل، ساشا و کارمندان استقلال برای من ارزشمند خواهد بود. و همچنین ایرانیان خوب دیگر که با برخی از شما ارتباط داشتم: رانندگان در ترافیک، آشپز هتل، هواداری با نام مینا، آرایشگر، مدیر کافی نت و... که خاطرات خوب بسیاری برای من رقم زدند.

من برای شما و باشگاه آرزوی بهترین هارا دارم.

 جیری ساناک

جیری ساناک

 

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

جیری ساناک: مسئولین وقت باشگاه استقلال به من توهین کردند؛ باشگاه باید بخواهد تا من برگردم

امیرحسین فتحی: مساله آمدن مجیدی به کادر فنی صحت ندارد؛ نمی دانم چرا ساناک نمی خواهد به ایران برگردد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

«چپ پا» روی دست ایرج نبود

چ دسامبر 12 , 2018
به گزارش مشرق، صبح امروز ایرج دانایی فرد م&#1604...