علی خطیر: امیدوارم کمیته ضد دوپینگ به دوندگی غیر عادی برخی بازیکنان نظارت بیشتری کند!

علی خطیر

معاون ورزشی باشگاه استقلال مدعی شد برخی بازیکنان در تیمی خاص، دوندگی غیر عادی دارند و از کمیته ضد دوپینگ خواست به این موضوع ورود کند.

 به گزارش استقلال نیوز، علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال بالاخره از موضوعی جنجالی پرده برداشت که 3 سال است هواداران این تیم فریاد می زنند.. بحث دوندگی غیرعادی و دوپینگ بازیکنان تیمی خاص که مدت هاست به طرز مشکوکی مشهود است.

خطیر در گفت وگو با خبرگزاری مهر، علاوه بر درخواست از کمیته ضد دوپینگ برای نظارت بیشتر روی بازیکنان، در خصوص شرایط این روزهای استقلال قبل از دیدار برابر پدیده، لیست ورود و خروج این تیم، مرخصی شفر بعد از پایان نیم فصل و.. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* شرایط این روزهای استقلال..

خوشبختانه تیم ما به سه برد پیاپی دست پیدا کرده است و امیدواریم این روند موفقیت در برابر پدیده نیز تکرار شود. استقلال به خودباوری خوبی رسیده است و حالا در شرایط روحی و روانی خوبی به سر می برد. آماده ایم تا بازی تماشاگرپسندی برابر پدیده انجام بدهیم و به تعطیلات نیم فصل برویم.

*

هنوز هیچ لیستی به مدیران باشگاه ارائه نشده است. سرمربی اسقلال منتظر است دیدار برابر پدیده به پایان برسد و سپس این کار را انجام دهد.

با تجربه ای که سال ها شفر در فوتبال داشته مطمئناً لیست بازیکنان مورد نظرش را به باشگاه ارائه خواهد داد و ما هم به دنبال این هستیم در یک فضای آرام و به دور از تنش و هیاهو، نفرات مورد نظر سرمربی را جذب کنیم.

*

در مورد اینکه الحاجی گرو و نیومایر بعد از دیدار برابر پدیده از استقلال جدا خواهند شد یا خیر؟ قرار است در خصوص نقل و انتقالات هیچ صحبتی انجام نشود. از رسانه ها خواهش می کنم از گمانه زنی های غیر واقعی خودداری کنند. ما به دنبال این هستیم تا فقط بازیکنانی را جذب کنیم که سرمربی تیم می خواهد و نمی خواهیم هیاهو به راه بیندازیم. باز هم تکرار می کنم که قرار است هیچکس از باشگاه در خصوص نقل و انتقالات صحبتی به میان نیاورد.

*

مطمئنا اگر بازیکنان بازی برابر پدیده را هم با پیروزی به پایان برسانند باشگاه به آن ها پاداش می دهد و از آن ها بابت این پیروزی ها قدردانی خواهد کرد.

*

به طور قطع تعطیلات چند روزه ای بعد از بازی با پدیده برای بازیکنان در نظر گرفته شده است و احتمالا شفر هم بعد از جلسه ای که با مدیر عامل باشگاه خواهد داشت، چند روزی ایران را ترک می کند و به آلمان می رود.

*

از دوستان خوبم در کمیته پزشکی فدراسیون و کمیته ضد دوپینگ می خواهم در خصوص دوندگی غیرطبیعی و غیرقابل قبول برخی از بازیکنان نظارت بیشتری داشته باشد تا عدالت در همه تیم ها رعایت شده و حق تیمی ضایع نشود.

من به طور کلی صحبت کردم و منظورم هیچ تیم یا بازیکن خاصی نیست. امیدوارم کمیته ضد دوپینگ نظارت بیشتری در مورد کلیه تیم ها داشته باشد.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

داور دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر 97/98 مشخص شد؛ داور بوشهری قاضی دیدار استقلال و پدیده!

چ دسامبر 12 , 2018
با اعلام فداسیون فوتبال، داوران دیدار معو...