کنکور شفر در راه است!

به گزارش مشرق، جلال چراغپور در مورد رقابت سه تیم سپاهان اصفهان، پدیده خراسان و پرسپولیس برای قهرمانی در نیم‌فصل  تحلیل فنی خود را از مسابقه‌های این سه مدعی ارایه کرد که در زیر می‌خوانید:

* استقلال - پدیده؛ کنکوری برای شفر و آبی پوشان

وی اظهار داشت: ابتدا بهتر است بازی به بازی پیش برویم استقلال پنج‌شنبه مقابل پدیده بازی می‌کند که به عقیده من این یک آزمون یا کنکور برای شفر و تیم استقلال محسوب می‌شود. پدیده محک خوبی برای استقلال است تا بدانیم می‌توانیم در نیم‌فصل دوم روی استقلال به عنوان یک مدعی حساب کنیم یا نه. پدیده تیم متعادلی است که در نیم‌فصل اول به هیچ عنوان نوسان نداشته و تعادل و  انضباط تیمی خوبی داشته است. یحیی گل‌محمدی کارش را در این تیم خوب انجام داده است و باید ببینیم شفر در مقابل این تیم منسجم چه واکنشی نشان می‌دهد و در این آزمون موفق خواهد شد یا اینکه باید بگوییم شفر پیر شده است. 

بیشتر بخوانید:

* پرسپولیس می‌تواند پارس جنوبی را شکست دهد 

چراغپور افزود: در بازی پرسپولیس و پارس جنوبی باید بگویم شانس پرسپولیس روی کاغذ برای پیروز شدن بیشتر است. 

وی با اشاره به بازی پرسپولیس و پارس جنوبی گفت: پارس جنوبی تیم سخت‌کوشی است فصل گذشته شگفتی‌ساز لیگ بود اما در این فصل چند باخت غیرقابل انتظار در داخل و خارج از خانه داشت و نمی‌توانم چه اتفاقی در این تیم افتاده که این همه نوسان پیدا کرده است. پرسپولیس بعد از بازی سخت مقابل سپاهان در این بازی شانس پیروزی دارد و به نظر من سرخ‌پوشان روی کاغذ برنده این مسابقه هستند.

* سپاهان به احتمال 70 درصد قهرمان نیم‌فصل می‌شود

چراغپور با اشاره به دیدار سپاهان با استقلال خوزستان، گفت: پیروزی سپاهان هم در این مسابقه بسیار محتمل است، سپاهانی‌ها بازی دشواری را مقابل پرسپولیس پشت‌سر گذاشتند و با یک گل از روی نقطه پنالتی که سلیقه داور بود بازی مساوی شد. فغانی در این بازی برای چندمین بار نشان داد که قضاوت در لیگ برتر ایران را خیلی جدی نمی‌گیرد زیرا در همین مسابقه یک پنالتی هم روی علیپور شد که آن پنالتی را هم برای پرسپولیس نگرفت، اما پنالتی که برای پرسپولیس اعلام کرد درست نبود زیرا قبل از پنالتی منشا مرتکب خطا شده بود. با توجه به ارزیابی این سه مسابقه باید بگویم استقلال خوزستان نمی‌تواند از سپاهان امتیاز بگیرد و با این شرایط زردپوشان اصفهانی 70 درصد شانس قهرمانی در نیم‌فصل را دارد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اعتراف سخت علی علیپور +فیلم

چ دسامبر 12 , 2018
به گزارش مشرق، علی علیپور مهاجم قرمزها می &#1711...