علی خطیر: هواداران و رسانه ها به شایعات دامن نزنند؛ هواداران مقابل پدیده استقلال را تنها نگذارند

علی خطیر

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: با هماهنگی که با مسئولین دیگر باشگاه داشتیم قرار شد در مورد نقل انتقالات فعلا سکوت کنیم و به شایعات دامن نزنیم! 

 به گزارش استقلال نیوز، طی روزهای گذشته صحبت مبنی بر خرید چند بازیکن و بازگشت تعدادی از بازیکنان جدا شده در رسانه ها مطرح شد که معاون ورزشی استقلال معتقد است این اسامی در حد شایعه است.

علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری فوتبالی، در واکنش به شایعات خریدهای نیم فصل استقلال صحبت های کرد که در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* شایعات در مورد نقل انتقالات استقلال

در خصوص نقل و انتقالات هیچ صحبتی نخواهیم کرد. طی صحبتی که ما مسئولین باشگاه با هم داشتیم قرار بر این شد هیچ صحبتی در ارتباط با نقل و انتقالات نکنیم تا پس از توافق نهایی و رسمی تنها از طریق باشگاه اخبار اعلام شود.

* هواداران به شایعات توجه نکنند

قطعا هدف ما تقویت بیشتر استقلال است تا برای نیم فصل دوم تیم قدرتمند تری روانه میدان شود. از هواداران استقلال هم می خواهیم به شایعات توجه نکنند تا باشگاه پس از توافق نهایی با نفرات مد نظرش اعلام رسمی کند.

* ارزیابی از بازی حساس مقابل پدیده  

بازی حساس و مهمی را در پیش داریم. برد در این دیدار استقلال را در کورس قهرمانی قرار می دهد. ۳ بازی اخیر مان را خوشبختانه با برد پشت سر گذاشتیم و امیدوار به این هستیم با برد در این دیدار به چهارمین برد متوالی دست پیدا کنیم. از هواداران استقلال می خواهم در این بازی ما را تنها نگذارند و با حضور و حمایت خود به برتری استقلال کمک کنند.

 

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

علی خطیر: استقلال با هیچ بازیکنی فعلا مذاکره نکرده؛ رسانه ها باعث افزایش قیمت خارجی ها نشوند!

علی خطیر: شجاعیان به ماشین سازی برنمی گردد؛ در مورد جپاروف از عبداللهی سوال کنید!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

میرشاد ماجدی: از حضور در هیات مدیره استقلال بی خبرم؛ هنوز وزارت ورزش با من پیشنهادی نداده است!

س دسامبر 11 , 2018
پیشکسوت استقلال گفت: هنوز از وزارت ورزش کس&#174...