عبدالعلی چنگیز: استقلال می تواند مدعی جدی در این فصل لیگ برتر باشد؛ انرژی و عزم بازیکنان قابل ستایش است

عبدالعلی چنگیز

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: حرکت روبه جلو و اعتماد بنفس استقلال باعث امیدواری است.

به گزارش استقلال نیوز، عبدالعلی چنگیز پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت باشگاه، در خصوص شرایط این روز ها و روند حرکتی صحبت هایی کرد که در ادامه متن این مصاحبه را مشاهده خواهید کرد:

* طراوت و کیفیت استقلال امیدوار کننده است

در سه بازی اخیر ، طراوت و کیفیت استقلال امیدوار کننده بود و امیدوارم در بازی حساس پنجشنبه مقابل تیم پدیده این فاکتورها نیز به نمایش در آید و تفکرات شفر بتواند مثمر ثمر واقع شود.

* انرژی و عزم بازیکنان قابل ستایش است

واقعیت این است که سه حریف اخیر استقلال از نظر سطح کیفی پایین تر از تیم پدیده هستند ولی بهر حال خودباوری و انرژی و عزم بازیکنان قابل ستایش است و بنظر می رسد اگر این انسجام تداوم داشته و مضاعف تر شود ، کسب سه امتیاز در دیدار آتی مقابل نماینده مشهد دور از دسترش نباشد.

* استقلال می تواند مدعی جدی در این فصل لیگ برتر باشد

امتیازات تیم های بالای جدول نزدیک است و به باور بنده در صورت برتری بر پدیده ، تیم استقلال می تواند حتی بعنوان یک مدعی جدی مطرح شود. جدیت جوانان قابل ستایش است و اگر این دسته از بازیکنان با نفرات پخته و باتجربه بخوبی با هم هماهنگ شوند ، استقلال توانایی و پتانسیل آن را دارد که بهتر از گذشته به میدان بیاید و انتظار هواداران خود را اجابت کند.

* کادر فنی باید آمادگی ذهنی و خودباوری کنونی را برای نیم فصل دوم حفظ کند

از یاد نبریم که حفظ این سطح و این فرمول تا زمان برگزاری نیم فصل دوم سخت تر است و پس از اتمام بازی با پدیده ، کادر فنی استقلال باید بگونه ای مهندسی کند که نفرات تیم آمادگی ذهنی و خودباوری کنونی را از دست ندهند .

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جیری ساناک: مسئولین وقت باشگاه استقلال به من توهین کردند؛ باشگاه باید بخواهد تا من برگردم

س دسامبر 11 , 2018
مربی پیشین استقلال گفت: در زمانی که در استق&#16...