بهروز پرورش‌خواه: تیم استقلال یک دل است؛ بازیکنان قدر پیراهن بهترین تیم ایران را بدانند

پرورش خواه

پیشکسوت استقلال گفت: تیمی که در رشت پنج گل می زند، می تواند پدیده را هم شکست دهد.

به گزارش استقلال نیوز، بهروز پرورش خواه پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره مصاف آبی های پایتخت مقابل پدیده، نقل و انتقالات نیم فصل و دیگر مسائل تیم صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* تیم استقلال امروز یک دل است و بهترین شرایط روحی را دارد

ان شاءالله که روند رو به رشد فعلی استقلال مقابل پدیده هم ادامه داشته باشد. من امیدوارم که سه امتیاز این بازی را بگیریم. تیم ما نشان داده چقدر آماده است و دیدیم مقابل سپیدرود چه نمایشی داشت. حتی تعویضی های استقلال هم خوب بودند و تلاش زیادی در زمین کردند. همه بازیکنان عالی کار کردند. تیم استقلال امروز یک دل است و در بهترین شرایط روحی قرار دارد. الان فکر می کنم این تیم می تواند پدیده را شکست دهد. کسب این این سه امتیاز، استقلال را در کورس قهرمانی قرار می دهد. دیده تیم خیلی خوبی است. اینکه بگویم قطعا سه امتیاز در سبد ماست، سخت است. باید تلاش کنیم و هواداران هم کمک کنند تا پیروز این میدان مهم شویم. باید مثل دو سه بازی اخیر همدل باشیم.

* بازیکن زیاد داشتن باعث رقابت در تیم می شود

فکر میکنم یکی دوبازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل به تیم اضافه شوند. البته بازیکنان استقلال همین الان هم خیلی خوب هستند ولی طبعا باید کسانی را بگیریم که بیشتر به تیم کمک کنند و این مسئله با نظر شفر محقق خواهد شد. به هرحال بازیکن زیاد داشتن باعث رقابت در تیم می شود و در کل خیلی سودمند است.

* تیمی که در رشت پنج گل می زند، می تواند پدیده را هم شکست دهد

من مطمئنم که استقلال یکی از پایه های رقابت برای قهرمانی است. من قبل از سه بازی اخیر هم مصاحبه کردم و گفتم ما هنوز هم قهرمانی را می توانیم بدست بیاوریم و نباید امتیاز از دست بدهیم. الان شش امتیاز تا صدر فاصله هست و فکر می کنم کار نشدنی نیست. استقلال باید این روند را ادامه دهد. ما امیدواریم که تیم به موفقیت برسد. البته باید تلاش کنیم. تیمی که در رشت پنج گل می زند، می تواند پدیده را هم شکست دهد.

* باقری و اسماعیلی خوب شوت میزنند

من دیدم که باقری خیلی خوب شوت می زند. نه فقط فرشید بلکه همه باید جرات داشته باشند شوت بزنند. اسماعیلی هم خوب شوت می زند. من خودم هافبک وسط بودم و می دانم که هافبک وسط چقدر می تواند بازی را در بیاورد. هافبک باید به خط حمله نزدیک شود تا موقعیت شوت زنی ایجاد شود. من شنیدم آقای طاهری در این زمینه خوب کار می کنند و زمان ما هم همینطور بود و با تمرین این شوت ها دقیق تر هم می شود.

* استقلال بهترین تیم ایران است بازیکنان قدر این پیراهن را بدانند

علی کریمی و فرشید باقری واقعا زوج خوبی شده اند. کریمی مصدومیتش را پشت سر گذاشته و آماده است. بازیکنی که به استقلال می آید باید خوب باشد. امیدوارم باقری و کریمی هماهنگی و آمادگی خود را حفظ کنند و به تیم کمک کنند. در حال حاضر همه تیم خوب و‌هماهنگ کار میکنند و روحیه بالایی دارند. اینجا بهترین تیم ایران است و باید قدر این پیراهن را بدانند و خود را در شرایط ایده آل نگه دارند

اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حریفان پرسپولیس و استقلال نقره‌داغ شدند

د دسامبر 10 , 2018
به گزارش مشرق، هافبک هجومی اهل کشور پرو گر&#1575...