انصاری: ثابت کردم جابر چقدر آماده است

جابر انصاری در این فصل فرصت بازی کردن پیدا کرد او در بازی با سپیدرود در ترکیب اصلی استقلال به میدان برود و به جز گلی که زد نمایش خوبی داشت. انصاری بعد از گلی که زد گریه کرد و همین مساله بهانه ای شد که خبرنگار ورزش سه سراغ او برود و گفت و گویی با او انجام بدهد که  در ادامه آن را می خوانید:

چرا اصلا در این نیم فصل فرصت بازی به تو نرسید؟

بالاخره نظر سرمربی است و من هم همیشه احترام گذاشته ام. دراین فصل در لیگ برتر 2 بازی کردم و خیلی سخت است بازیکنی که مدت ها بازی نکرده بتواند برگردد و خوب بازی کند. ترافیک خط حمله زیاد است و به همین دلیل به من زیاد بازی نرسید.

این که می گویند بازی با سپیدرود بازی خداحافظی تو بود را قبول داری؟

حقیقت نشنیدم و مدیران باشگاه گفتند از این موضوع  خبر ندارند. در این 3 ساله همه چیز سر من خالی شده است و هرکاری می کنم برای من حاشیه درست می کنند در حالی که من اهل حاشیه نیستم. سخت است بعد از این همه نیمکت نشینی آمادگی بدنی ات را حفظ کنیم و از گلی که زدم بی نهایت خوشحال هستم.

تو در هر 3 بازی که برابر سپیدرود بازی کرده ای گل زده ای، این موضوع علت خاصی دارد؟

فقط سپیدرود نیست، من به پدیده، فولاد، نفت تهران و پرسپولیس خوب گل می زنم. امیدوارم در بازی با پدیده هم بتوانم به این روند خوبم ادامه بدهم.

فکر می کنی این نیمکت نشینی حق تو است؟

نیمکت نشینی را کسی دوست ندارد. در این 3 سال بازی های خوب و بد داشتم ولی فکر می کنم عملکردم مثبت بوده است. شفر به تمرین نگاه می کند و این خیلی مهم است،  با سعی و تلاش دوباره به ترکیب بر می گردم و خودم را ثابت می کنم. خدا را شکر ثابت شد جابرانصاری بازیکن با کیفیتی نیست و در اوج آمادگی است.

دوست داری در استقلال بمانی؟

من قرارداد دارم و دوست دارم بمانم اما باید دید در نیم فصل چه اتفاقی رخ می دهد.

چرا بعد از گل گریه کردی؟

گریه کردم چون خیلی فشار روی من بود. خیلی سخت بود و همه فشارها روی من بود، اول فصل می گفتند لیست مازاد، بعدا گفتند در نیم فصل جدا می شود و نتیجه نگرفتن تیم کلا سرمن خالی شد. بعد از چند مدت توانستم گل بزنم و آنقدر فشار رویم بود که اشکم درآمد.

فکر می کنی استقلال می تواند قهرمان شود؟

صد در صد می توانیم. پدیده را می بریم و به جمع مدعیان اضافه می شویم و در نیم فصل با یک بدنسازی خوب و با چند خرید دوباره به صدر جدول می رسیم و قهرمان می شویم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هافبک استقلال به دنبال کریم باقری شدن/ بازیکنی که شفر می خواست

د دسامبر 10 , 2018
سرویس ورزش مشرق – هافبک دفاعی تیم استقلال &#1583...