بیژن طاهری: عده ای نمی خواستند زحمات من دیده شود؛ شفر برای ترکیب اصلی فقط به تمرینات نگاه می کند

بیژن طاهری

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: شفر برای شناخت ترکیب اصلی به هیچ وجه به اسم ها نگاه نمی کند و هرکسی آماده تر باشد در ترکیب اصلی قرار می گیرد.

به گزارش استقلال نیوز، پس از گلزنی های متوالی فرشید باقری خیلی ها از نقش بیژن طاهری رو روند رو به رشد این بازیکن پرده برداشتند و خود فرشید باقری در مصاحبه هایش از تلاش بیژن طاهری تشکر کرد خبرگزاری فارس در مصاحبه ای  با این عضو کادرفنی استقلال درباره برتری 5 بر صفر استقلال مقابل سپیدرود رشت در هفته پانزدهم لیگ برتر  و شرایط این روزهای استقلال  صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* انتقاد از دشمنان استقلال

در وهله اول باید بگویم اگر امروز اسم من بیشتر مطرح می شود خوشحالم اما باید بدانید که من وظیفه خودم را انجام می‌دهم و دوست دارم به هر شکل ممکن به استقلال کمک کنم. با هر تیمی کار کرده‌ام تعصب سرلوحه کارم بوده و سعی کردم وظایفم را به نحو احسن انجام دهم. متاسفانه از روزی که به استقلال آمدم یک عده نمی‌خواستند من در اینجا باشم و مرتب می‌گفتند تیم نیاز به دستیار دارد و قبول دارم که نگذاشتند به چشم بیایم. ولی برایم مهم نبود.

* پایبندی به قول و قرار با شفر

عهدی که با شفر بستم این است که تا آنجا که توانم هست به او کمک کنم نه فقط او بلکه این را می‌توانید از تمام مربیانی که با آنها کار کردم بپرسید. حاشیه‌ها برایم اهمیت ندارد و فکر می‌کنم که همه این را بدانند که در این سال‌ها در هر جا کار کردم هیچ کسی صدایی از من نشنیده و ادعایی از من نشنیده است. ناراحتی هم از کسی ندارم و تا زمانی که در این تیم باشم با تمام وجود کار می‌کنم.

* دلیل موفقیت این روزهای استقلال

قبلا هم گفتم وقتی تیمی خالی از ستاره‌هایش می‌شود زمان می‌خواهد برگردد، متاسفانه ما چند نتیجه بد گرفتیم، هواداران هم ناراحت بودند اما به کارمان ایمان داشتیم و می‌دانستیم می‌توانیم به هماهنگی برسیم. خوشبختانه در این بین طرفداران استقلال هم از ما حمایت کردند و حالا امیدواریم با برگزاری آخرین بازی مقابل پدیده شرایط‌مان را بهتر کنیم.

* انتظار هواداران برای پیروزی مقابل پدیده

همه بازی‌ها سخت است شما دیدید مقابل استقلال خوزستان در آن شرایط جوی و یا همین سپیدرود که باران زیادی می‌بارید بازی راحتی نداشتیم. ما به فکر کسب سه امتیاز هستیم و قطعا برای به دست آوردن آن وارد زمین می‌شویم.

* دلیل موفقیت فرشید باقری در هفته های گذشته

یکسری مسائل جزو اصل فوتبال است. شوت زدن هم یکی از اصول فوتبالی است که من با باقری صحبت کردم و به او گفتم حیف است همه کار انجام می‌دهی اما در پشت محوطه شوت نمی‌زنی. با اکثر بازیکنان هم چنین برنامه‌ای می‌گذاریم. در خصوصیات فوتبالی آنها این موضوع دیده می‌شود، فقط بازیکنان نیاز دارند یک نفر محرک آنها باشد و از آنها بخواهد اعتماد به نفس داشته باشند، من هم این موضوع را به فرشید باقری و بقیه منتقل می‌کند. ضمن آنکه جا دارد از شفر تشکر کنم که در نشست خبری بعد از بازی در باره من صحبت کرد و انصافا او به عنوان یک پدر بالای سر بچه‌ها حضور دارد و به آنها کمک می‌کند.

* روش شفر در شناخت ترکیب اصلی

شفر فقط به تمرینات نگاه می‌کند و هر بازیکنی که خوب باشد بازی می‌دهد، او به دنبال اسم‌ها نیست و با هیچ بازیکنی رودربایستی ندارد. او به انگیزه نفرات نگاه می‌کند و هر که آماده‌تر باشد به زمین می‌فرستد و الان هم برای بازی با پدیده به تمرینات توجه دارد.

* صحبت پایانی:

من همیشه گفته‌ام هواداران استقلال لایق بهترین‌ها هستند. وقتی بازیکنان را در رختکن می‌بینم متوجه تعصب آنها می‌شوم. بارها شنیده‌ام که آنها به هم گفته‌اند مردم در سرما می‌لرزند و ما باید برای آنها بازی کنیم. امیدوارم که این بازی آخر نیم فصل را هم ببریم تا خیال طرفداران استقلال از بابت نیم‌فصل راحت شود و ان‌شاالله در ادامه راه به صدر جدول برسیم.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

بیژن طاهری: شفر مانند پدر دست همه را می گیرد؛ پس از تمرین با باقری تمرین شوت زنی می کردم!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال و پرسپولیس نه ایرانی‌اند نه تهرانی!

ی دسامبر 9 , 2018
سرویس ورزش مشرق - نگاهی به اسامی هر دو تیم سر&#1...