کارنامه موفق برانکو مقابل تیم‌های قلعه‌نویی/ به دنبال انتقام در اصفهان!

سرویس ورزش مشرقبرانکو ایوانکوویچ که در تاریخ هفدهم فروردین سال ۱۳۹۴ در دوران مدیرعاملی محمدحسین نژاد فلاح به عنوان سرمربی جدید تیم پرسپولیس جایگزین حمید درخشان شد در دیدار عقب افتاده از هفته دوازدهم لیگ برتر هجدهم، هفتمین رویارویی با تیمی را تجربه خواهد کرد که امیر قلعه نویی هدایتش را در دست دارد.

برانکو در هفته بیست و ششم لیگ برتر چهاردهم هدایت پرسپولیس را در دست گرفت و در اولین دیدار که به خاطر رتبه دو تیم در جدول حساسیت قبلی را نداشت، مقابل تیم قلعه نویی باید در چارچوب هفته پایانی (سی ام) به مصاف استقلال می رفت. دربی برگشت در لیگی که امیر قلعه نویی نتیجه بازی رفت را هم ۱-۲ واگذار کرده بود. مسابقه ای که محمد نوری و امید عالیشاه گلهای پرسپولیس با هدایت حمید درخشان را زده بودند و البته عالیشاه یک دقیقه پس از به ثمر رساندن گل از زمین مسابقه اخراج هم شد تا پرسپولیس از دقیقه ۸۳ بازی را ۱۰ نفره ادامه دهد.

در دیدار برگشت قلعه نویی باز هم نتوانست روبروی پرسپولیس نتیجه دلخواهش را بگیرد و در اولین رویارویی با تیم برانکو با تک گل دقیقه ۶۵ علی علیپور، امیر قلعه نویی و شاگردانش را مغلوب کرد تا اولین تقابل دو سرمربی با شکست ژنرال استقلالی ها به پایان برسد.

بیشتر بخوانید:

ادامه جنگ روانی سپاهان و پرسپولیس!

داور دیدار حساس پرسپولیس و سپاهان مشخص شد

**دومین رویارویی دو سرمربی در نیم فصل دوم لیگ پانزدهم رقم خورد. لیگی که قلعه نویی پس از یک بازی سرمربیگری برای ملوان بندر انزلی تقریبا یک نیم فصل بیرون گود نشست تا با اصرار محمد عباسی مدیرعامل وقت باشگاه تراکتورسازی و برگزاری جلسات شبانه در رستوران قلعه نویی این مربی را به تبریز برگرداند. پرسپولیس برانکو در دیدار برگشت لیگ پانزدهم و در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک بر یک مقابل قلعه نویی متوقف شد. گلهای دو تیم را به ترتیب رامین رضاییان برای برانکو و محمد ایرانپوریان برای قلعه نویی به ثمر رساندند. ایرانپوریانی که این فصل با قلعه نویی در سپاهان است.

**سومین دیدار دو سرمربی در لیگ شانزدهم هم با نتیجه تساوی ولی این بار بدون گل رقم خورد. مصاف دور رفت تراکتورسازی و پرسپولیس در تبریز و ورزشگاه یادگار امام.

**چهارمین مسابقه پرسپولیس برانکو با تیم قلعه نویی دیدار برگشت با تراکتورسازی در تهران بود که به شکست سنگین ۰-۳ تیم قلعه نویی انجامید. مهدی طارمی، رامین رضاییان و وحید امیری هر سه گل پرسپولیس را زدند تا امیرقلعه نویی دست خالی به تبریز برگردد. نکته جالب توجه اخراج کمال الدین کامیابی نیا در دقیقه ۸۷ آن مسابقه بود که باعث شد پرسپولیس دقایق پایانی مسابقه را ۱۰ نفره ادامه دهد.

**پنجمین مصاف برانکو با قلعه نویی با سومین تیم سرمربی استقلالی تیم ذوب آهن در فصل هفدهم برگزار شد. شاگردان برانکو در تهران سنگین ترین شکست قلعه نویی را با برد ۰-۴ رقم زدند. علی علیپور، کمال کامیابی نیا، گادوین منشا و فرشاد احمدزاده گلزنان پرسپولیس در استادیوم آزادی بودند. *نکته حائز اهمیت اینکه این دیدار هم سال گذشته (اول دسامبر) و در اوایل آذرماه برگزار شد. نکته دیگر اینکه پیش از این برد ذوب آهن جزو معدود تیم هایی محسوب می شد که برانکو در دوران سرمربیگری اش هرگز موفق به شکست دادنش نشده بود.

**ششمین و آخرین رویارویی دو مربی در اصفهان به مسابقه تشریفاتی فصل پیش مربوط می شود. در هفته های پایانی دور برگشت که قهرمانی پرسپولیس از حدود دو هفته پیش از این دیدار مسجل شده بود و برانکو با شاگردانش در دیدار با ذوب آهن ۱-۲ مغلوب تیم قلعه نویی شد. تک گل پرسپولیس در آن دیدار را علی علیپور به ثمر رساند و گلهای ذوب آهن را میلاد فخرالدینی و کی روش استنلی زدند. بازیکن برزیلی که این فصل با قلعه نویی در سپاهان است.  

**هفتمین دیدار برانکو و قلعه نویی در اصفهان قطعا جذابیت های خاص خودش را به همراه خواهد داشت چرا که تلخ‌ ترین خاطرات برانکو در اصفهان رقم خورده است. جایی که او و شاگردانش در ۷ سفری که طی ۳ سال اخیر به اصفهان داشته اند ۴ شکست را تجربه کردند و تنها یک بار موفق به کسب ۳ امتیاز شدند و ۲ بار هم به تساوی رسیده اند تا بدیمن‌ ترین منطقه از ایران برای برانکو باشد.

جالب تر اینکه در همه این سالها که برانکو هدایت پرسپولیس را در دست داشته همواره دیدارهای رفت برابر سپاهان در اصفهان برگزار شده است!

ناگفته نماند برانکو که در لیگ برتر تاکنون ۱۵ باخت داشته بدترین شکستش در لیگ برتر هم مقابل سپاهان در اصفهان با نتیجه ۴ بر ۲ بود که اتفاقا در اولین سفرش به اصفهان رقم خورده است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فتحی: نمی‌توانیم تیام را برگردانیم

ش دسامبر 8 , 2018
به گزارش مشرق، امیر حسین فتحی در خصوص برتر&#1740...