اعتراض شفر و قهر او از نشست خبری!

به گزارش مشرق، وینفرد شفر بعد از گفت‌و‌گو در بیرون از سالن کنفرانس و در نشست خبری و در حالی که فضای نشست خبری به تنش کشیده شده بود  نیز اظهار داشت: من بسیار خوشحال هستم، من سرمربی استقلال ایران هستم. اینجا فقط یک تیم نیست و اینجا یک باشگاه است. خوشحالم بابت میلیون‌ها هواداری که استقلال ایران را دوست دارند. خوشحالم از اینکه شال را با آرم استقلال روی شانه‌هایم دارم.

وینفرد شفر در اعتراض به درخواست مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال مبنی بر اینکه لوگوهای صدا و سیما باید از مقابل وی برداشته شود با گفتن جملات بالا نشست خبری را ترک کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که وی با دست خود روی میزی که حضور داشت کوبید و سالن کنفرانس رشت را ترک کرد.

تیم فوتبال استقلال با 5 گل سپیدرود را در رشت شکست داد.

البته او در گفتگو با برنامه شبکه 3 صحبتهای زیر را انجام داد.

شفر قبل از آغاز نشست خبری بعد از دیدار با سپیدرود رشت گفت: بایت این نتیجه بسیار خوشحال هستم  ما حدود ۷۰ دقیقه خوب بازی کردیم و در روند بسیار خوبی هستیم تا به سطح بالای خودمان برگردیم. 

وی افزود: استقلال 70 تا 80 در صد آماده شده است و یک تشکر هم باید از بیژن طاهری داشته باشم. او جداگانه با فرشید باقری کار کرده و دیدید که در این بازی و بازی قبل هم گلزنی کرده است. هدف ما این است که بازیکنانمان روز به روز بهتر شوند. از هواداران دو تیم تشکر می‌کنم چون با ما بسیار مهربان بودند.

* خوشحالم چون گل‌هایی که زدیم یک ضرب و دو ضرب بود

شفر تاکید کرد: جا دارد از هواداران استقلال هم تشکر کنم چون آنها بهترین هواداران آسیا و یار دوازدهم ما هستند.خوشحالم به خاطر گل‌هایی که زدیم چون یک ضرب و دو ضرب بود و این چیزی است که از بازیکنانم می‌خواهم.

* از داور بازی ممنون هستم

سرمربی استقلال تاکید کرد: ما باید ریکاوری خوبی داشته باشیم چون چند روز دیگر یک بازی بسیار مهم داریم و باید برای آن بازی آماده شویم. از داور بازی هم ممنون هستم که قضاوت خوبی داشت. از علی کریمی هم ممنون هستم چون تیمش رفته رفته بهتر می‌شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مصاحبه بازیکنان استقلال بعد از پیروزی مقابل سپیدرود/ خداروشکر فرشید خیلی خوب بازی کرد!

ج دسامبر 7 , 2018
بازیکنان استقلال تهران پس از برتری پرگل م&#1602...