جنجال در کنفرانس خبری رشت/ وینفرید شفر: خوشحالم سرمربی استقلال ایران هستم

وینفرید شفر

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با سپیدرود رشت گفت: بسیار خوشحالم که سرمربی استقلال ایران هستم. اینجا فقط باشگاه نیست، یکی از بهترین باشگاه‌های ایران است

 به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال پس از بازی با سپیدرود رشت از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، ابتدا در گفت و گوی زنده تلویزیونی با گزارشگر بازی حاضر شد و به سوالات او پاسخ گفت که در ادامه می خوانید:

* طاهری جداگانه با فرشید باقری کار کرده است

استقلال 70 تا 80 در صد آماده شده است و یک تشکر هم باید از بیژن طاهری داشته باشم. او جداگانه با فرشید باقری کار کرده و دیدید که در این بازی و بازی قبل هم گلزنی کرده است. هدف ما این است که بازیکنانمان روز به روز بهتر شوند. از هواداران دو تیم تشکر می‌کنم چون با ما بسیار مهربان بودند.

* خوشحالم چون گل‌هایی که زدیم یک ضرب و دو ضرب بود

جا دارد از هواداران استقلال هم تشکر کنم چون آنها بهترین هواداران آسیا و یار دوازدهم ما هستند.خوشحالم به خاطر گل‌هایی که زدیم چون یک ضرب و دو ضرب بود و این چیزی است که از بازیکنانم می‌خواهم.

* از داور بازی ممنون هستم

ما باید ریکاوری خوبی داشته باشیم چون چند روز دیگر یک بازی بسیار مهم داریم و باید برای آن بازی آماده شویم. از داور بازی هم ممنون هستم که قضاوت خوبی داشت. از علی کریمی هم ممنون هستم چون تیمش رفته رفته بهتر می‌شود.

* علی کریمی هر بازی بهتر و بهتر می‌شود

می‌خواهم از علی کریمی که هر بازی بهتر و بهتر می‌شود، تشکر می‌کنم. می‌دانم که کار او بسیار سخت است، اما با این حال امروز هم بازی خوبی انجام داد.

به گزارش استقلال نیوز، در ادامه شفر در کنفرانس خبری حاضر شد که این نشست خبری با حواشی فراوانی روبرو شد.

محمدحسین زرندی، مدیررسانه‌ای تیم فوتبال استقلال در ابتدای نشست خبری وینفرید شفر اعلام کرد که باشگاه استقلال اطلاعیه داده است که به دلیل قرار نگرفتن نام ایران در کنار استقلال در یکی از بخش‌های خبری تا زمانی که صداوسیما عذرخواهی رسمی نکند، در کنفرانس‌های قبل و بعد از بازی با شبکه‌های تلویزیونی صحبت نخواهند کرد. او همچنین تأکید کرد، اگر قرار باشد دوربین‌ها در سالن باشند، نشست خبری را ترک خواهند کرد! به همین خاطر گزارشگران و خبرنگاران شبکه‌های تلویزیونی محل برگزاری نشست خبری دیدار سپیدرود رشت - استقلال را ترک کردند.

شفر در سالن کنفرانس اعلام کرد خوشحالم سرمربی تیم استقلال ایران هستم و سپس سالن کنفرانس را ترک کرد:

* بسیار خوشحالم که آرم استقلال روی سینه من قرار دارد

بسیار خوشحالم که سرمربی استقلال ایران هستم. اینجا فقط باشگاه نیست، یکی از بهترین باشگاه‌های ایران است. شاید برخی‌ها نخواهند به موفقیت برسیم، اما خوشحالیم که میلیون‌ها هوادار، استقلال ایران را دوست دارند. ما به هدف‌مان برگشتیم و بسیار خوشحالم که آرم استقلال روی سینه من قرار دارد و خوشحالم سرمربی استقلال هستم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اعتراض شفر و قهر او از نشست خبری!

ج دسامبر 7 , 2018
به گزارش مشرق، وینفرد شفر بعد از گفت‌و‌گو د&...