هفته پانزدهم لیگ برتر/ برتری استقلال مقابل سپید رود در نیمه نخست؛ فرمانده ای که احیا شد!

دیدار سپیدرود و استقلال

نیمه نخست دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و  استقلال تهران با درخشش فرشید باقری و برتری آبی پوشان به پایان رسید.

به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های فوتبال سپیدرود و استقلال تهران در دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15:00 امروز(جمعه) در ورزشگاه سردار جنگل رشت، در هوایی بارانی و با قضاوت حسین زرگر به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با برتری 2 بر صفر آبی پوشان به پایان رسید.

فرشید باقری در دقایق 12 و 34 هر دو گل‌ استقلال در نیمه نخست را به ثمر رساند.

ترکیب سپیدرود: کوروش ملکی، رضا نورمحمدی، میلاد قربان‌ زاده، میثم تهی‌دست، امین جوادی مقدم، علیرضا عزتی، محمدرضا مهدوی، پویا نزهتی، یعقوب کریمی، حسین ابراهیمی، محمد غلامی 

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، وریا غفوری، علی کریمی، فرشید باقری، جابر انصاری، طارق همام، فرشید اسماعیلی، روح الله باقری

دقیقه 4: ارسال خطرناک اسماعیلی با ضربه سر چشمی دروازه سپیدرود را در آستانه فروپاشی قرار داد اما این توپ به کنار دروازه برخورد کرد.

دقیقه 12: ارسال میلاد زکی پور بعد از دفع ناقص مدافعان سپیدرود توپ را در پشت محوطه جریمه نصیب فرشید باقری کرد که ضربه پای چپ این بازیکن گل اول بازی را برای آبی پوشان رقم زد. این دومین گل پیاپی باقری در این فصل بود.

دقیقه 20: ارسال یعقوب کریمی و دفع ناقص مدافعان استقلال موقعیت خوبی را برای نزهتی فراهم کرد اما توپ روی این پای این بازیکن جفت و جور نشد.

دقیقه 21: کرنر طارق همام که روی یک حرکت ترکیبی توسط استقلالی ها به دست آمده بود ثمری نداشت و توپ از کنار دروازه ملکی راهی اوت شد.

دقیقه 27: ارسال کرنر حسین ابراهیمی با را مدافعان استقلال دفع کردند که توپ در میانه راه به طور کاملا اتفاقی به دست فرشید باقری برخورد کرد که داور به درستی ادامه بازی داد و اعتراض سپیدرودی ها برای پنالتی بی دلیل بود.

دقیقه 29: پاس در عمق جابر انصاری روح الله باقری را در موقعیت قرار داد که این بازیکن در زاویه بسته به توپ ضربه زد اما ملکی توپ را مهار کرد.

دقیقه 30: ارسال فرشید اسماعیلی روی دروازه سپیدرود را ملکی با مشت به زمین برگشت داد که داور این صحنه را خطا اعلام کرد.

دقیقه 34: حرکت دوباره زکی‌پور از جناح چپ سپیدرود به بیرون از محوطه جریمه نصیب روح الله باقری شد اما این بازیکن نتوانست توپ را کنترل کند در ادامه توپ به فرشید باقری رسید که ضربه محکم این بازیکن به قعر دروازه سپیدرود رفت. این دومین گل باقری در این بازی بود.

دقیقه 35: موقعیت خوب بازیکنان سپیدرود را حسینی با یک واکنش به موقع دفع کرد. وی ضربه محمد غلامی را به اوت فرستاد.

دقیقه 36: حرکت خوب بازیکنان استقلال انصاری را در موقعیت قرار داد که مدافعان سپیدرود توپ را به کرنر فرستادند.

دقیقه 42: ارسال طارق به محوطه جریمه سپیدرود با ضربه ناقص روح الله باقری به اوت رفت.

دقیقه 3+45: سوت پایان نیمه اول با برتری استقلال.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

درگیری لفظی علی کریمی و شفر

ج دسامبر 7 , 2018
به گزارش مشرق، علی کریمی سرمربی سپیدرود و &#1608...