محمد نوری: ثبات در ترکیب عامل موفقیت تیم است؛ بازی با سپیدرود چندان ساده نیست

محمد نوری

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: نیم فصل دوم رقابت بسیار داغی برای قهرمانی در خواهد گرفت و تیم استقلال هم در این رقابت داغ حضوری فعال خواهد داشت.

 به گزارش استقلال نیوز،محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص شرایط استقلال و دیدار با سپیدرود صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* انتظار می رود سپیدرود در رشت هم مغلوب استقلال شود

آبی پوشان در هفته‌های گذشته بازی‌های نسبتا خوبی انجام داده و با نتایج خوبی که گرفتند کارشان را تکمیل کردند. برای همین انتظار می رود سپیدرود هم در رشت مغلوب استقلال شود.

* ثبات در ترکیب عامل موفقیت تیم است

به نظر می‌رسد شفر ترکیب دلخواهش را پیدا کرده و در دو سه هفته اخیر هم کمترین تغییرات را در این تیم شاهد بودیم. یکی از عوامل موفقیت تیم در این هفته ها همین ثبات در ترکیب  است.

* بازی با سپیدرود چندان ساده نیست

نباید به جایگاه سپیدرود در جدول نگاه کرد و این تیم را دست کم گرفت. آنها در هفته‌های گذشته بازیهای خوبی انجام داده و نتایج جالبی هم گرفته‌اند. بازی با این تیم چندان ساده نیست اما در عین حال انتظار می‌رود که استقلال با دست پر از رشت به تهران بازگردد.

* بازیکنان تازه با جو و شرایط تیم آشنا شدند

البته این را هم در نظر داشته باشیم که بسیاری از بازیکنان استقلال هم به تازگی با جو و شرایط این تیم آشنا شده و از شرح وظایف شان درک خوبی پیدا کرده‌اند و این هم یکی از عواملی است که به ارتقای سطح کیفی کار شاگردان شفر کمک کرده است.

* نیم فصل دوم رقابت بسیار داغی برای قهرمانی در خواهد گرفت

فاصله امتیازات خیلی نگران کننده نیست و شک نکنید در نیم فصل دوم رقابت بسیار داغی برای قهرمانی در خواهد گرفت و تیم استقلال هم در این رقابت داغ حضوری فعال دارد.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

یک استقلالی خواستار جدایی شد

ج دسامبر 7 , 2018
به گزارش مشرق، پس از آنکه الحاجی گرو برای ا&#158...