مهدی قائدی: اگر شفر صلاح بداند دوست دارم بازی کنم؛ آرزویم گل زدن در روز تولدم است

مهدی قائدی

هافبک جوان استقلال گفت: خیلی دوست دارم اگر وینفرید شفر صلاح بداند فردا بازی کنم و در روز تولدم یک گل به هواداران تقدیم کنم. 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی قائدی هافبک جوان استقلال  به مناسبت سالروز تولدش در گفتگو با ایلنا در مورد آخرین شرایط خودش توضیحاتی داد که در ادامه متن این مصاحبه را می خوانید:

* تبریک تولد توسط هم تیمی ها

یک سال دیگر هم گذشت و به سن 20 سالگی رسیدم. امیدوارم سال خوبی برایم درپیش باشد. بچه‌های تیم لطف دارند. واقعا همه آنها را دیدم سورپرایز شدم. خیلی خوشحالم که جزو خانواده استقلال هستم و بزرگان تیم و بازیکنان دیگر هوایم را دارند.

* انتظار سوپرایز از شفر

هنوز آقای شفر تولدم را تبریک نگفته شاید هم برایم کادویی گرفته باشد و شاید هم برنامه‌ای دیگر برایم تدارک دیده باشد. اما جدا از شوخی ایشان خیلی هوای بازیکنان را دارد و مانند پدر در تیم است.

* آرزوی گلزنی در روز تولد

اگر بتوانم در روز تولدم گلزنی کنم خیلی اتفاق خوبی است. دوست دارم اگر مقابل سپیدرود با نظر مربی بازی کردم، گلزنی کنم. بازی سختی است. به رشت می‌رویم تا 3 امتیاز را کسب کنیم. درست است که بازی در چمن مصنوعی برگزار می‌شود ولی پیروزی‌های استقلال شروع شده و ادامه خواهد داشت.

* بازی با سپیدرود سخت تر از پدیده

درحال حاضر بازی مقابل سپیدرود سخت‌تر از پدیده است. در بازی آخر هواداران ما هم حضور دارند و در کنار آنها 3امتیاز را کسب خواهیم کرد.

* استقلال قهرمان نیم فصل!

ان‌شاءا... ما قهرمان شویم (با خنده) اما اگر بتوانیم تا سوم هم در جدول بالا بیاییم هم خوب است.. 

* رقابت با صادمنش در ضربات ایستگاهی

اللهیار بهتر از من ضربات ایستگاهی را می‌زند. البته من هم دوست دارم کاشته بزنم.

* ارزیابی آخرین شرایط استقلال

اگر بدشانسی‌ها دست از سر تیم ما بردارد در نیم‌فصل دوم بهتر خواهیم شد. ما در نیم‌فصل اول نیاز به هماهنگی داشتیم که خدا را شکر در این چند هفته به آن رسیده‌ایم.

* جوانگرایی شفر بر خلاف مربیان دیگر لیگ برتر

در لیگ ما کلا بازیکن جوان زیاد وجود دارد. امیدوارم جوانان ما بتوانند بازی کنند و به تیم‌های خودشان برای موفقیت کمک کنند. البته آقای شفر این کار را در استقلال به خوبی انجام می‌دهد و یکی از تفاوت او با مربیان دیگر در همین است.

* گروه سخت در لیگ قهرمانان آسیا

پارسال هم همین بود. فصل گذشته هم همه می‌گفتند استقلال در گروه مرگ است و نمی‌تواند صعود کند. امسال هم فقط به جای الریان قطر، الدوحیل اضافه شده است. پارسال تلاش کردیم که قهرمان شویم اما بدشانس بودیم ولی امسال می‌رویم تا قهرمانی را کسب کنیم.

* آخرین شرایط تیم امید

ما تیم بسیار خوبی داریم. یک سری مشکلات در تیم وجود دارد که اگر آنها برطرف شود، مطمئن باشید یکی از مدعیان در المپیک پیش رو خواهیم بود.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقبال گسترده شمالی‌ها از کاروان استقلال

پ دسامبر 6 , 2018
به گزارش مشرق، اعضای تیم فوتبال استقلال ام...