اشکان نامداری: هر تیمی آرزوی داشتن یکی از دروازه بان های ما را دارد؛ تعطیلات 50 روزه به روند مثبت تیم لطمه میزند

اشکان نامداری

مربی دروازه بان های استقلال گفت: انتخاب نهایی برای دروازه بان استقلال بر عهده سرمربی تیم است و من وظیفه آماده کردن دروازه بان های تیم را بر عهده دارم.

به گزارش استقلال نیوز، اشکان نامداری مربی دروازه بان های استقلال در گفت‌وگو سایت رسمی باشگاه، در مورد شرایط آبی پوشان در هفته های اخیر توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

* در تعطیلات تمرینات خیلی خوبی داشتیم

شرایط تیم ما خیلی خوب است. در تعطیلات تمرینات خیلی خوبی داشتیم که قبل از تعطیلات به دلایل مختلف نتوانستیم تمرینات را با این کیفیت برگزار کنیم. بچه های جدیدی که به ما اضافه شدند به این نتیجه رسیدند که کار کردن در استقلال فشار و توان بیشتری می طلبد و تیم های حریف ما با تمام توان می آیند و بازی کردن در استقلال سخت تر از گذشته است.

* تعطیلات 50 روزه لیگ برتر کار ما را سخت می کند

ما تمرینات خیلی خوبی داشتیم و برخی روزها دو نوبت تمرین کردیم. فشار تمرینات خیلی بالا بود و بدن ها شاید خسته شد اما با دور شدن از خستگی، تیم هماهنگ تر و بهتر شد و همانطور که آقای شفر و اعضای کادرفنی وعده داده بودند، تیم به شکل خوب خود رسید و بردها را شروع کردیم. البته ممکن است تعطیلات 50 روزه لیگ برتر کار ما و دیگر تیم ها را سخت کند اما مطمئنا تلاش می کنیم از این تعطیلات بهره ببریم.

* سه دروازه بان آماده داریم

ما سه دروازه بان خیلی خوب داریم. رحمتی در 7 بازی گذشته یک گل از روی نقطه پنالتی دریافت کرده که آن پنالتی نیز درست نبود. رحمتی در یازده مسابقه 8 کلین داشت و بهترین عملکرد دوران ورزشی خود را ثبت کرد. حسینی نیز در دیدارهایی که به میدان رفت بسیار خوب بود و در تیم ملی نیز بازی کرد و نشان داده شانس اصلی حضور در جام ملت های آسیا است. دروازه بان سوم ما نیز به تیم امید دعوت شده است و شرایط بسیار خوبی دارد. رحمتی و حسینی به تنهایی ستاره هر تیمی هستند و هر 4 نفر رابطه خوبی داریم. انتخاب نهایی برای دروازه بان استقلال بر عهده سرمربی تیم است و من وظیفه آماده کردن دروازه بان های تیم را بر عهده دارم.

* بزرگترین مشکل ما در دیدار با سپیدرود چمن مصنوعی است

بزرگترین مساله ما چمن مصنوعی است. زمین کیفیت خیلی خوبی ندارد. ما فوتبال روی زمین ارائه می دهیم و می خواهیم فوتبال بازی کنیم که با توجه به کیفیت زمین کار ما سخت است. پیش بینی های آب و هوایی نیز از بارندگی در روز مسابقه خبر داده اند. به هر حال ما استقلالیم و قطعا برای سپیدرود کار سخت است. ما در هرشرایطی فقط برای برد به میدان میرویم.

* از کورس قهرمانی عقب نمی مانیم

ما در دوره بدی بازی های سخت خود را انجام دادیم و نتوانستیم امتیاز خوب در اول فصل کسب کنیم. با گذشت زمان شرایط ما بهتر می شود و ما همچنان در حال پیشرفت هستیم. مطمئن هستم دیگر تیم های بالانشین کار سختی برای حفظ صدرنشینی دارند و به هواداران قول می دهم که به زودی در جمع مدعیان خواهیم جنگید و از کورس تیم های بالا نشین عقب نخواهیم ماند.

 اخبار رسمی استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دشمنی ناتمام رسانه میلی با استقلال بزرگ؛ آبی پوشان خواهان عذرخواهی رسمی صدا و سیما شدند

چ دسامبر 5 , 2018
باشگاه استقلال در اعتراض به اقدامات تفرقه...