شاید مقابل استقلال هزار انگ به من می‌چسباندند

به گزارش مشرق، امین منوچهری در خصوص جدایی از سپیدرود رشت، گفت: شرایط  برای من کمی سخت شده بود و به دلیل مشکلات خانوادگی که داشتم نمی‌توانستم بمانم. دوست داشتم در کنار خانواده‌ام باشم. البته مسائل دیگری هم وجود داشت که بی تاثیر نبودند اما نمی‌خواهم درمورد آنها صحبت کنم. پیش از این هم تصمیم به جدایی گرفته بودم اما چون از لحاظ بازیکن کمبود داشتیم، ماندم که تا آخرین لحظه بتوانم کمک کنم. اکنون نزدیک به نیم فصل است. یک جای خالی در تیم باز می‌شود و می‌توانند بازیکن جدید بگیرند.

وی در مورد اینکه آیا دوست نداشت مقابل تیم سابقش بازی کند و بعد از آن از سپیدرود جدا شود، گفت: من جلوی استقلال و پرسپولیس به اندازه کافی بازی کرده‌ام و برایم فرقی نمی‌کرد. از طرفی خدا را شکر بعضی از رسانه‌های ما آنقدر به دنبال حاشیه هستند‌ که اتفاقا با این شرایطی که دارم اگر جلوی استقلال بازی می‌کردم و خدای ناکرده اتفاقی هم می‌افتد، می‌شدم استقلالی و هزار انگ و برچسب به من می‌زدند!

بیشتر بخوانید:

چرا استقلال می‌تواند امیدوار باشد!؟

مهاجم سپیدرود در مورد اینکه سرپرست این باشگاه اعلام کرده جدایی او هنوز به صورت رسمی انجام نشده و آیا ممکن است در این تیم بماند، گفت: من در حال حاضر، سر تمرین تیم هستم و قرار است صحبت کنیم. موافقت خودشان را با فسخ من اعلام کرده‌اند اما باید ببینیم چه اتفاق می‌افتد. دلم می‌گوید جایی بمان که احترام و شخصیتت حفظ شود. هیچ پیشنهادی هم فعلا ندارم و به این مسائل فکر نکرده‌ام. باید ببینم چه پیش می‌آید و چه اتفاقی به صلاحم است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین سه شنبه ظهر استقلال/ گرو سرما خورد باقری برگشت!

س دسامبر 4 , 2018
تمرین تیم فوتبال استقلال با حضور نوجوانان...