واکنش سیدجلال حسینی به ادعای کی‌روش و اعتراف برانکو +عکس

به گزارش مشرق، سید جلال حسینی امروز به مناسبت خداحافظی اش از بازی های ملی تصمیم گرفت یک نشست خبری را در باشگاه پرسپولیس برگزار کند. در این نشست خبری علاوه بر برانکو ایوانکوویچ و حمیدرضا گرشاسبی، حسین ماهینی هم حضور داشت.

در ابتدای این نشست پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه یک متن را قرائت کرد و گفت: آرزوی موفقیت برای سید جلال داریم. قسم سرخپوشان این است که جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را کاپیتان بالا ببرد.

گرشاسبی: سیدجلال وقتی دعوت نشد حتی یک نفر را هم واسطه نکرد
سیدجلال حسینی ابتدا از حمیدرضا گرشاسبی خواست تا برای خبرنگاران صحبت کند. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به استقبال زیاد خبرنگاران از این نشست خبری، گفت: اگر فکر می کردیم چنین استقبالی صورت می گیرد،  قطعا جای بهتری را برنامه ریزی می کردیم. این برنامه با تصمیم شخص سیدجلال گرفته شد.

می خواستیم اعتراض کنیم، سیدجلال نگذاشت
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: اگر خود سیدجلال نبود، راحت تر درباره او صحبت می کردیم. سیدجلال یکی از شجاعت هایش را نشان داد. او حتی وقتی به تیم ملی دعوت نشد یک نفر را واسطه نکرد. وقتی سیدجلال به تیم ملی دعوت نشد، همان موقع با او تماس گرفتم تا بگویم ما می خواهیم اعتراض کنیم اما او اعلام کرد ابدا این کار را نکنید و اجازه بدهید تصمیم گیری شود. برای او مطمئنا خیلی سخت بود ۱۲ سال بطور شبانه روزی پیراهن تیم ملی را بپوشد اما در یک لحظه کنار گذاشته شد.

بازیکنان پرسپولیس خم به ابرو نیاوردند
گرشاسبی در ادامه تصریح کرد: این اتفاق هیچ تاثیری در روحیه او نگذاشت. اگر داشت که او کمک نمی کرد به فینال آسیا برسیم. تمام بازیکنان پرسپولیس به اصطلاح ورزشی "لت و پار" شدند اما خم به ابرو نیاوردند. سید جلال با گلی که به الجزیره امارات زد افتخار بزرگی برای پرسپولیس خلق کرد.

بیشتر بخوانید:

هزار مدیر و نماینده را واسطه می کنند تا برگردند
وی اظهار کرد: وقتی کسی از تیم ملی خط می خورد نماینده مجلس و هزار مدیر را واسطه می کند تا برگردد. اما او متانت داشت و شجاعت به خرج داد. گفت تیم ملی من پرسپولیس است. باید بگویم برانکو در طول این مدت بارها با سیدجلال در خلوت صحبت کرد و شاهد بودم چگونه به بزرگترین بازیکن تیم روحیه می داد.

روی سیدجلال را می بوسم
گرشاسبی خاطر نشان کرد: به نوبه خودم و از طرف باشگاه پرسپولیس تشکر می کنم و روی سیدجلال را می بوسم. باید تشکر ویژه ای از برانکو کنم که در تمام این روزها با تمام سختی ها ادامه داد. تمام این افتخارات موجب شادی و شادمانی مردم عزیز و هواداران پرسپولیس می شود. همچنین از تک تک خبرنگاران و اهالی رسانه تشکر می کنم. از کسانی که به ما انتقاد کردند تا بفهمیم همه چیز گل و بلبل نیست.

برانکو: احترام ویژه خود را به حسینی نشان دادید
در ادامه نوبت به برانکو ایوانکوویچ رسید تا در این جلسه صحبت کند. سرمربی پرسپولیس گفت: لذت می برم وقتی این تعداد خبرنگار را در کنفرانس خبری سیدجلال می بینم. احترام ویژه خودتان را به کاپیتان سید جلال نشان دادید.

به سیدجلال خسته نباشید می گویم
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: نمی خواهم از حسینی تشکر ویژه کنم چون همچنان در تیم ما هست اما مایلم به ایشان خسته نباشید بگویم به خاطر ۱۱۵ بازی که برای تیم ملی انجام داده است. او افتخار خانواده خودش و تیم ملی ایران شده است. به سیدجلال که رکورد دار قهرمانی در تاریخ فوتبال باشگاهی ایران هم هست، تبریک می گویم.

سیدجلال همسطح مودریچ است
وی افزود: بابت وفاداری سیدجلال هم باید تبریک بگوییم. البته که وظایف سنگینی در ادامه راه دارد. من مربی باتجربه ای هستم. ستاره های بزرگی را پرورش دادم. بازیکنانی که آقای گل جام جهانی بودند. بازیکنانی که در بزرگترین باشگاه های دنیا بازی کرده اند. به عنوان مثال لوکا مودریچ را می گویم که شانس اول توپ طلا است. اینها را گفتم تا بگویم سید جلال در طبقه با آنهاست. یکی از مهمترین بازیکنانی است که من به او تمرین دادم. یکبار دیگر به او تبریک می گویم و تشکر می کنم بابت همکاری سه سال اخیرش با پرسپولیس.

سیدجلال دست راست من بود
سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: سیدجلال به عنوان کاپیتان تیم، دست راست من در تمرینات بود. این موضوع برای بازیکن و مربی می تواند خیلی خوب باشد. به همین دلیل است که نتایج فوق درخشان کسب کردیم.

هدیه ویژه به کاپیتان پرسپولیس
برانکو افزود: متاسفانه فضای کافی نبود که تمام بازیکنان اینجا باشند. البته بعد از این در جمعی دوستانه خواهیم بود. اما حالا می خواهم یک یادگاری به او بدهم. یادبودی که به عنوان هدیه کوچک به جلال خواهم داد بابت تمام تلاش هایی که برای پرسپولیس و فوتبال ایران ارایه کرده است.

حسینی: خیلی هیجام زده ام
بعد از برانکو این سیدجلال حسینی بود که صحبتهایش را آغاز کرد.  مدافع پرسپولیس با بیان اینکه هیجان زده است، ادامه داد: فکر نمی کردم چنین روزی رقم بخورد. از آقایان گرشاسبی و برانکو ممنونم که همیشه کنارم بودند.

برای خداحافظی از تیم ملی دو دل می شدم
وی افزود: این تصمیم را چندماه پیش گرفتم. اما هربار دو دل می شدم. بعد که با برانکو صحبت کردم این تصمیم را گرفتم. قرار بودجمعه خداحافظی کنم. اما به شنبه موکول شد.

از کی روش که برایم زحمت کشید ممنونم
سید جلال ادامه داد: ازبرانکو که برای اولین بار به تیم ملی دعوتم کرد،  از آقای قلعه نویی که من را همراهی کرد، از قطبی و آقای دایی هم تشکر می کنم. از آقای کی روش که هفت سال من را پرورش داد و خیلی زحمت کشید ممنونم.  امروز، روز تشکرهاست. از انزلی و مردمانش. از ملوان و سپاهان و سایپا و همه تیم هایی که بودم تشکر می کنم. علی الخصوص هواداران پرسپولیس که نمی توانم در این باره حرف دیگری جز این بزنم. آنها من را شرمنده خودشان کردند.

برانکو: اولین سرمربی تیم ملی بودم که سیدجلال را خط زدم!
در ادامه برانکو سرمربی سرخپوشان پایتخت به شوخی گفت: لذت بردم از این حجم ازتشکرهای سید جلال.  او از همه تشکر کرد اما یادش رفت بگوید من اولین سرمربی تیم ملی بودم که او را خط زدم!

اهدای پیراهن شماره ۱۱۵
پس از صحبت های برانکو وی پیراهن پرسپولیس را که عدد ۱۱۵ روی آن نقش بسته بود را اهدا کرد. سپس مسئولان پرسپولیس هدایایی را به رسم یادبود اهدا کردند. همچنین گرشاسبی هدیه همسر سید جلال را به او اهدا کرد. 

واکنش کاپیتان پرسپولیس به ادعای کی روش
کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که کی روش گفته بود شما و  وحید امیری قرار داد با استقلال بسته بودید اما حسین هدایتی شما را به پرسپولیس اورد تصریح کرد: امکان ندارد من قرارداد ببندم و زیر قراردادم بزنم. آن موقع قطر بودم و سپس با افتخار به پرسپولیس برگشتم.هر کس مدرکی در این باره دارد رو کند.

جواب طعنه آمیز به عدم واکنش مربیان تیم ملی
سید جلال در پاسخ به این سوال که مربیان تیم ملی واکنشی به خداحافظی اش نشان ندادند، اظهارداشت: شما که اینجایید و همه چیز را می فهمید برایم کافی است. ضمن اینکه از علی پروین و علی کریمی تشکر می کنم که من را مثل همه حمایت کردند.

برانکو: سرمربی تیم ملی بودم سیدجلال را دعوت می کردم
برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا اگر سرمربی تیم ملی بودید سیدجلال را خط می زدید؟ افزود: من ابتدا گفتم حدود ۱۰ سال پیش اولین نفری بودم سیدجلال را خط زدم اما الان باید اعتراف کنم اشتباه کردم. او بهترین است. اکنون هم اگر سرمربی تیم ملی بودم سیدجلال را قطعا در بین اسامی بازیکنان قرار می دادم. ابدا نمی خواهم کسی را زیر سوال ببرم و علیه کسی صحبت کنم. من نظر شخصی ام را می گویم.

حسینی: دیگر به تیم ملی بر نمی گردم
سید جلال حسینی درباره اینکه آیا اگر سرمربی تیم ملی عوض شود به این تیم باز خواهد گشت یا خیر؟ گفت: نه! تمام فکر و ذکرم رابرای پرسپولیس خواهم گذاشت.

آیا حسینی قربانی پرسپولیس شد؟
مدافع پرسپولیس درباره اینکه خیلی ها شما را قربانی حضورتان در پرسپولیس می دانند و الان بازیکنان همسن و سال شما همچنان در تیم ملی هستند افزود: من تا زمانی که بودم رقیب آنها بودم اما رفاقتمان پابرجاست. برای تیم ملی و بازیکنان هم فقط آرزوی موفقیت می کنم.

اول با همسرم مشورت کردم
وی درباره عدم برگزاری بازی خداحافظی و صحبت با مسئولان فدراسیون در این باره افزود: من اول با همسرم مثل همیشه مشورت کردم و سپس برانکو و گرشاسبی. همین که شما خبرنگاران عزیز و هواداران با من هستید تشکر می کنم. همین برای من کافی است.

برانکو: پرسپولیس بزرگترین هوادار تیم ملی است
برانکو در پاسخ به این سئوال که آیا الان وقت اتحاد با تیم ملی نیست؟ افزود: همیشه از صمیم قلب گفته ام تمام ارکان پرسپولیس همیشه و همیشه هوادار تیم ملی خواهد بود.  می توانید خودتان شهادت بدهید که با هیچ تصمیم تیم ملی مخالفت نکردیم. در تمام اردوها ملی پوشان ما به موقع حاضر شدند. ما بزرگترین هواداران تیم ملی ایران خواهیم بود. مهم نیست چه کسی مدیر و مربی این تیم است. نمی دانم چرا همیشه اشاره به درگیری بین تیم ملی و پرسپولیس می کنند. آیا شما تا به حال دیده اید کسی علیه تیم ملی صحبت کند؟!

حسینی: پشتوانه تیم ملی هستیم
سید جلال حسینی در این باره نیز صحبت کرد و افزود: همیشه پشتوانه تیم ملی هستیم. مسئولان نباید ایرادات را به گردن مردم بیاندازند. باید برای تیم ملی بازی تدارکاتی بگذارند.

حسرتم حضور در جام جهانی برای دومین بار بود
مدافع پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حسرت او با پیراهن تیم ملی چیست؟ اظهار داشت: خوب شد چنین سوالی را مطرح کردید. دوست داشتم دومین بار در جام جهانی باشم. خیلی زحمت کشیدم به پیراهن تیم ملی در جام جهانی برسم. خانواده ام خیلی سختی کشیدند اما وقتی خط خوردم خانواده ام من را خیلی کمک کرد. بزرگترین حسرتم نبودن در دومین جام جهانی عمرم بود.

فعلا به ذوب آهن فکر می کنم نه مربیگری
سید جلال حسینی درباره اینکه اگر از دنیای بازی کردن خداحافظی کند، به مربیگری روی می آورد؟تاکید کرد: در این فوتبال چیزی مشخص نیست و من فقط به بازی بعدی تیم با ذوب آهن فکر می کنم.

درباره تمدید قراردادم از برانکو و گرشاسبی بپرسید
وی در پاسخ به این سوال که قراردادتان را با پرسپولیس تمدید می کنید؟ افزود: این را از برانکو و گرشاسبی بپرسید. برانکو هم اعلام کرد این سوال خوبی است اما الان وقتش نیست.

برای بازی خداحافظی مشورت می گیرم
سید جلال در ادامه راجع به اینکه اگر بازی خداحافظی در نظر گرفته شود چه تصمیمی می گیرد؟ افزود: مشورت می کنم و سپس تصمیم می گیرم باشم یا نه.

ماهینی: حسینی یک کاپیتان واقعی است
حسین ماهینی هم که در این نشست خبری حاضر بود، در پایان صحبت های سید جلال گفت: او یک رهبر و کاپیتان واقعی است. ازسال ۸۴ او را می شناسم و خوشحالم که در کنار حسینی بازی کردم. امیدوارم او دو سه سال دیگر هم بازی کند. چون برانکو به درستی گفت او همچنان توانایی بازی کردن دارد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فیلم/ واکنش سید جلال به شایعه قرارداد با استقلال

ی دسامبر 2 , 2018
فیلم/ واکنش سید جلال به شایعه قرارداد با ا&#1...