میلاد زکی پور: شک نکنید به جمع مدعیان بر می گردیم؛ گروه مرگ را بیشتر دوست داریم

میلاد زکی پور و روح الله باقری

دفاع چپ جوان استقلال گفت: همه در نیم فصل دوم سال گذشته می‌گفتند زکی‌پور افت کرده ولی من یکی دو بار مصدوم شدم و بدشانسی آوردم.

به گزارش استقلال نیوز، میلاد زکی پور دفاع چپ استقلال در گفت وگو با خبرگزاری فارس، درخصوص برتری آبی‌پوشان مقابل نفت آبادان و عملکرد این تیم طی هفته‌های اخیر صحبت‌هایی را عنوان کرد که در ادامه می‌خوانید:

* درخصوص شرایط استقلال و دو برد متوالی این تیم چه صحبتی دارید؟

تیم ما رفته رفته در حال کامل شدن است و خوشبختانه بازیکنان همه یکدل شدیم و خوشحالم که توانستیم برنده این دو بازی شویم شفر هم در تعطیلاتی که داشتیم تیم را خوب جمع کرد و خدا را شکر دل هواداران شاد شد.

* استقلال مقابل نفت آبادان به سبکی بازی می‌کرد که سال گذشته از این تیم می‌دیدیم. چه طور شد که تیم‌تان به یکباره به این شکل عوض شد؟

ما تمرینات خوبی انجام دادیم و واقعا روی نقاط ضعف‌مان کار کردیم تیم ما بازیکنان بزرگی دارد و اتفاقا شفر روی پرس تیمی‌مان در تعطیلات کار کرد و ما هم آن را در زمین اجرا کردیم. 

* تیم شما می‌تواند مدعی باشد؟

شک نکنید، البته تیم‌های دیگر هم برای ما قابل احترام هستند ولی ما برمی‌گردیم. درست است که با امتیازاتی که در نیم فصل اول از دست دادیم کارمان کمی سخت شده ولی انشاءالله با حمایت مردم شرایط‌مان تغییر خواهد کرد.

میلاد زکی پور

* البته در آسیا باز هم به قرعه خوبی برنخوردید و کارتان باز هم سخت است.

ما گروه مرگ را بیشتر دوست داریم، سال گذشته از همین گروه صعود کردیم و حتما حکمتی است که امسال دوباره با کار سخت جلو برویم. من معتقدم آنها باید از اسم استقلال بترسند و ما هراسی نداریم.

* از شرایط خودت صحبت کن ظاهرا امسال وضعیتت بهتر شده است؟ 

من سال گذشته هم در نیم فصل اول همه بازی‌ها را بازی کردم، حتی به تیم ملی هم دعوت شدم ولی در نیم فصل دوم مصدومیت‌های دو و سه هفته‌ای باعث شد از تیم دور باشم. همه می‌گفتند زکی‌پور افت کرده ولی اصلا اینگونه نبود و فقط یکی دو بار مصدوم شدم که کارم سخت شد. امسال هم شفر خیلی به من کمک کرد و خوشحالم که از ابتدای فصل بازی کردم و مطمئن باشید روز به روز بهتر می‌شوم.

* چرا مهاجمان استقلال این روزها گل نمی‌زنند و الحاجی گرو اینقدر با انتقادات مواجه می‌شود؟ 

ما مهاجمان خوبی داریم ولی بازی کردن در استقلال با تیم‌های دیگر متفاوت است نمی‌شود به همان شکلی که در تیم‌های دیگر بازی می‌کنیم در استقلال هم بازی کنیم.طبیعتا فشار هوادار روی بازیکن تاثیر می‌گذارد و  الحاجی گرو هم تحت فشار است او هر روز می‌گوید من تحت فشار هستم و از طرفی وضعیت به شکلی است که پولش را هم دریافت نکرده و به همین خاطر در شرایط روحی خوبی قرار ندارد. ان‌شاءالله این فشارها روز به روز کمتر می‌شود و با حمایت مدیران باشگاه و هواداران این مساله حل خواهد شد.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

زکی‌پور: گروه مرگ را بیشتر دوست داریم

ش دسامبر 1 , 2018
به گزارش مشرق، میلاد زکی‌پور درخصوص برتر&#1740...