ایوب اصغرخانی: با این موجودی برای لیگ قهرمانان آسیا مشکل خواهیم داشت؛ کریمی ستون تیم شده است!

ایوب اصغرخانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اختلاف آبی ها با حریفشان در این بازی بیشتر از ۳ گل بود و پیروزی ۳ بر صفر حداقل حق شاگردان شفر بود.

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر موفق شد روز پنجشنبه میهمانش صنعت نفت را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد تا با ۲۱ امتیاز به رده پنجم جدول رده بندی صعود کند.

ایوب اصغرخانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص این بازیصحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* بعد از مدت ها بازی خوبی از استقلال شاهد بودیم

بعد از مدتها یک بازی خیلی خوب از استقلال شاهد بودیم که با نتیجه‌ای خوب همراه شد. استقلال بازی را با تفاضل ۳ گل برد اما می توانست این پیروزی پرگل تر هم باشد. اختلاف آبی ها با حریفشان در این بازی بیشتر از ۳ گل بود و پیروزی ۳ بر صفر حداقل حق شاگردان شفر از این بازی بود.

* علی کریمی در ترکیب استقلال جا افتاده است

کریمی رفته رفته در ترکیب استقلال جا افتاده و حالا تبدیل به یکی از ستون های این تیم شده است. او زوج خیلی خوبی را در مرکز زمین با فرشید باقری تشکیل داده است. فکر می کنم کریمی کم کم به مرحله ای می رسد که دیگر خلا امید ابراهیمی در مرکز زمین احساس نشود. بازی درخشان کریمی مقابل صنعت نفت باعث شد تا باقری هم قدری آزادتر بازی کند و در چند نوبت درموقعیت گلزنی قرار بگیرد و یکبار هم از فرصتش استفاده کرد و دروازه صنعت نفت را باز کرد.

* با این موجودی برای لیگ قهرمانان آسیا مشکل خواهیم داشت

شفر کم کم ترکیب دلخواهش را پیدا کرده است. گرچه این اتفاق قدری دیر افتاد و باعث شد امتیازات زیادی از دست برود، اما بالاخره شاهد این اتفاق بودیم. البته این تیم با این موجودی برای لیگ قهرمانان آسیا مشکل خواهد داشت و بضاعت کافی برای رقابت با غول‌هایی مثل الهلال و العین و الدحیل را نخواهد داشت. مدیران استقلال باید در نقل و انتقالات باهوش عمل کنند تا نقاط ضعف تیم ترمیم و نقاط قوت تقویت شود. در غیر این صورت ممکن است اتفاقات خوبی در آسیا انتظار تیم را نکشد. 

اخبار باشگاه استقلال تهران

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ روزنامه‌های ورزشی شنبه 10 آذر

ش دسامبر 1 , 2018
مشرق نیوز - عکس/ روزنامه‌های ورزشی شنبه 10 آذ&...