پادوانی: می‌روم تا با پای خودم برگردم

لئوناردو پادوانی مدافع برزیلی استقلال که فصل قبل و در دیدار با فولاد خوزستاندچار آسیب‌دیدگی از ناحیه نخاع و شکستگی جمجمه شد پس از ماه‌ها دوری از خانه و کاشانه اش روز گذشته مهیای بازگشت به برزیل شد. لئوناردو پادوانی که مدتی در اهواز و در بیمارستان بستری بود و دوران نقاهتش را به سختی و در تهران سپری کرد این هفته‌ها با وضعیتی نسبتاً بهتر در تهران در حال پیگیری درمان و توانبخشی بود تا اینکه سرانجام مجوز بازگشت به برزیل و سفر با هواپیما را به دست آورد.

در این باره شنیدیم یک قرارداد آنالیزوری با پادوانی بسته شده تا در بازگشت به تهران از او در کادر فنی تیم استفاده شود. این بازیکن در این مدت که ایران نیست در این زمینه هم کلاس‌هایی را به صورت غیرحضوری سپری خواهد کرد تا در ارتباط با آنالیز بازی فوتبال تجربه بیشتری پیدا کند.

تصاویری که روز گذشته همسر پادو از جمع و جور کردن چمدان‌های‌شان برای خروج از ایران منتشر کرد این شائبه را به وجود آورد که او دیشب تهران را ترک کرده ولی ظاهراً برای آن‌ها بلیت جمعه تهیه شده تا فردا عازم برزیل شوند.

پادوانی که به اتفاق همسر، برادر و همسر برادرش در تهران زندگی می‌کرد، این دو شب را در هتل سپری می‌کنند تا فردا راهی فرودگاه و در نهایت برزیل شوند. پادوانی در گفت‌وگویی کوتاه در همین باره به خبرورزشی گفت:

«روز‌های سختی را پشت‌سر گذاشتم و خوشحالم که در راه بازگشت به کشورم هستم. دلم برای خانواده‌ام تنگ شده و سعی می‌کنم با ادامه روند خوب فیزیوتراپی‌ام در بازگشت به تهران برای همکاری با باشگاه با پای خودم به ایران برگردم».

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سیروس دین محمدی: شفر سود استفاده از جوانان را بُرد؛ بازیکنان استقلال در بازی با نفت دونده و با جنگندگی بودند

ج نوامبر 30 , 2018
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: شفر از میدان د&#157...