سیروس دین محمدی: شفر سود استفاده از جوانان را بُرد؛ بازیکنان استقلال در بازی با نفت دونده و با جنگندگی بودند

سیروس دین محمدی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: شفر از میدان دادن به جوانان ضرر نمی‌کند البته جوانان باید در ۵ تا ۱۰ دقیقه آخر بازی به میدان بیایند و کم‌کم میدان دیده شوند.

به گزارش استقلال نیوز ، سیروس دین محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد برد ۳ بر صفر استقلال برابر صنعت نفت آبادان توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

* شفر از میدان دادن به جوانان ضرر نمی‌کند

همانطور که قبلاً گفته بودم شفر از میدان دادن به جوانان ضرر نمی‌کند البته جوانان باید در ۵ تا ۱۰ دقیقه آخر بازی به میدان بیایند و کم‌کم میدان دیده شوند. در این بازی هم شفر سود استفاده از جوانان را بُرد.

* طارق در پست هجومی بهتر بازی می کند

استقلال مقابل نفت آبادان هجومی و زیبا بازی کرد، برای اولین بار دیدم طارق همام هجومی بازی می‌کند و در محوطه جریمه حریف حاضر می‌شود. او در بازی‌های گذشته بیشتر وظیفه دفاعی داشت اما اینکه به او وظیفه هجومی سپردند نشان داد که بهتر عمل می‌کند.

* صنعت نفت موقعیت گلزنی نداشت

استقلال مقابل نفت آبادان حریف را از جلو پرس می‌کرد و اجازه بازی‌سازی به این تیم را نمی‌داد. مالکیت توپ را در اختیار داشت و در بخش دفاعی هم عملکرد خوبی را از خود نشان داد. استقلال در این مسابقه به صنعت نفت فرصت گلزنی نداد و من ندیدم که حریف موقعیتی را به دست بیاورد.

* دوندگی و جنگندگی استقلال اجازه موقعیت سازی به صنعت نفت نداد

همه انتظار داشتیم که صنعت نفت بازی با کیفیت‌تری را ارائه بدهد، این تیم بازیکنان با کیفیتی را در اختیار دارد اما فراموش نکنید که دوندگی و جنگندگی استقلال در این بازی قابل تقدیر بود و باید دوندگی و جنگندگی بازیکنان را تحسین کنیم که یکی از عوامل مهم این پیروزی بود.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پرویز مظلومی: برای بازی‌های لیگ قهرمانان تیم باید تقویت شود؛ چالشی بین کمیته فنی و شفر وجود ندارد

ج نوامبر 30 , 2018
سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: در با&#158...