امیرحسین فتحی: برای لیست ورودی و خروجی به جمع بندی نرسیدیم؛ به هواداران قول ساخت تیم مقتدر می دهم

فتحی

سرپرست باشگاه استقلال گفت: این قول را به هواداران می دهم که در نیم فصل دوم تیم پرقدرت چه در لیگ و چه در لیگ قهرمانان خواهیم داشت.

به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال  پس از برتری استقلال مقابل صنعت نفت آبادان از هفته چهاردهم لیگ برتر در مورد شرایط استقلال و پرونده های این باشگاه در گفتگو با خبر شبکه 3 توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

* پرونده شکایت گومز

در این پرونده دعوتنامه‌ای که برای گومز ارسال شده بود مدت، مبلغ و آپشن‌های قرارداد ذکر شده بود. فیفا در چنین مواردی این مسئله را قرارداد تلقی می‌کند اما توانستیم در این پرونده با استفاده از وکلای خوب و برجسته و تلاش همکارانمان در باشگاه به خصوص معاونت ورزش باشگاه، دفاعیات مستندی را ارائه کنیم و ۶۷۵ هزار دلار را به نفع باشگاه ذخیره کنیم.

* آخرین شرایط پرونده های بین المللی استقلال

استقلال دیگر پرونده مشابه شکایت گومز ندارد این از پرونده‌های نادر بود که اگر اتفاق می‌افتاد به ضرر باشگاه می‌شد البته گومز ۱۰ روز فرصت دارد که به دادگاه CAS شکایت کند که ما در این صورت هم دفاعیات خود را در این دادگاه ارائه خواهیم کرد تا پرونده به صورت کامل بسته شود.

* قول تقویت استقلال در نیم فصل 

در نیم‌فصل با هماهنگی کمیته فنی و شفر، کادر فنی استقلال را تقویت خواهیم کرد، هواداران مطمئن باشند که در نیم‌فصل دوم لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا قدرتمندانه در میدان حاضر خواهیم شد.

* شایعه مربیگری فرهاد مجیدی در استقلال 

بابت این خبر باید بگویم که ما هنوز وارد مصادیق نشدیم و در هفته‌های آینده در مورد این مسئله صحبت خواهیم کرد.

* لیست خروجی و ورودی استقلال 

لیست ورودی و خروجی هنوز به ما داده نشده اما تا قبل از نیم فصل این اتفاق خواهد افتاد. صحبتی در مورد ورودی و خروجی بازیکنان نداشتیم و در این مورد باید با کمیته فنی به جمع‌بندی برسیم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

برتری استقلال مقابل نفت آبادان در نیمه نخست/ سرشار از انگیزه برای بازگشت به روزهای خوب

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازیکن استقلال گریه کنان به رختکن رفت

پ نوامبر 29 , 2018
به گزارش مشرق، میثم تیموری بازیکن تیم فوتب...