ورزشگاه اختصاصی استقلال کلنگ می‌خورد!

به گزارش مشرق، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال، نشست صبح امروز با وزیر ورزش و جوانان را بسیار مفید و کاربردی توصیف کرد و گفت: در مجمع امروز گزارش عملکرد مالی باشگاه استقلال طی سال های 93 تا 97 توسط هیات مدیره خدمت سلطانی فر ارائه شد.
 

بیشتر بخوانید:

ملکی: تا امروز استقلال اینقدر وضع مالی خوبی نداشته!

مدیر عامل باشگاه استقلال ادامه داد: گزارش حسابرس باشگاه نیز امروز ارائه شد و به تایید اعضای مجمع رسید و مقرر شد هیات مدیره نسبت به مواردی که اعضای محترم مجمع به آن تشکیک یا تردید داشتند پیگیری و رسیدگی لازم را انجام دهد. همچنین در خصوص آینده باشگاه بحث شد و امیدواریم بتوانیم مواردی را که مد نظر اعضا و ریاست محترم مجمع هست را برآورده کنیم تا آینده روشنی برای باشگاه رقم بخورد.

وی در خصوص مهم ترین خواسته های اعضای مجمع خاطرنشان کرد: توجه ویژه به تیم های پایه و استفاده باشگاه از نفرات خودی، فرستادن بازیکن به تیم های خارجی و احداث یک مجموعه ورزشی اختصاصی برای باشگاه از مواردی بود که توسط وزیر محترم ورزش به هیات مدیره به طور جدی تکلیف شد که پیگیر آن باشند.

فتحی در پایان در خصوص مکان و زمان بهره برداری از مجموعه ورزشی استقلال گفت: دو مکان را شناسایی کردیم و کار مطالعاتی بر روی آن انجام می دهیم. امیدواریم به زودی بعد از نهایی شدن فاز های اول و دوم این مجموعه، موارد را به اطلاع عموم برسانیم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش مدیر شبکه خبر به تحریم شفر +عکس

د نوامبر 26 , 2018
به گزارش مشرق، در نشست خبری پایان بازی است&#1602...