مهاجم استقلال دست نیافتنی شد!

به گزارش مشرق، شاگردان وینفرد شفر در هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر در حالی به مصاف تیم همنام خوزستانی شان رفتند که حریف آنها در دریایی از مشکلات غرق بود. آبی پوشان تهران نیز باتوجه به نتایج هفته‌های اخیرشان، در این بازی به پیروزی نیاز داشتند که در نهایت نیز به این هدف خود رسیدند.روح الله باقری مهاجم گیلانی آبی پوشان توانست تک گل سه امتیازی تیمش را در این بازی به ثمر برساند تا شاگردان شفر به لطف همین یک گل، امتیازات کامل این بازی خارج از خانه را به دست آورند.

بیشتر بخوانید:

خروج آبی‌ها از بحران با گل باقری +عکس و فیلم و جدول

این اولین گل روح الله باقری برای استقلال در لیگ برتر و سومین گل وی با پیراهن استقلال بود. باقری دو گل قبلی اش را در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا برای آبی پوشان زده بود اما تاکنون در لیگ برتر برای تیمش گلزنی نکرده بود.

با اولین گلی که باقری در لیگ به ثمر رساند، تبدیل به اولین و تنها بازیکن استقلال شد که در این فصل موفق به زدن گل در سه تورنمنت مختلف شد.

باتوجه به حذف تیم استقلال از جام حذفی، حالا دیگر هیچ بازیکن استقلال این شانس را ندارد که در این فصل برای این تیم سه گانه کند تا روح الله باقری بازیکن منحصر به فرد آبی پوشان در این فصل باشد.

باقری فصل گذشته در تیم لیگ یکی خونه به خونه بازی می‌کرد و یکی از خریدهای کم سر و صدا اما موفق آبی پوشان در این فصل بود. وی به رغم این که تا هفته سیزدهم گلی برای تیمش به ثمر نرسانده بود اما بازیهای قابل قبولی در خط حمله آبی پوشان انجام داده است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ستار همدانی: انگیزه بازیکنان استقلال بالا رفته، اما تیم هنوز جای کار دارد

د نوامبر 26 , 2018
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: گرو دوندگی زی&...