واکنش باشگاه استقلال به صحبت های عضو هیات مدیره پرسپولیس/ ما بر خلاف شما با سند حرف می زنیم

باشگاه استقلال

باشگاه استقلال با انتشار سندی به صحبت های عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال بابت پرونده سوپرجام فوتبال ایران به دادگاه بین المللی CAS شکایت کرده و به گفته فتحی سرپرست باشگاه استقلال روز جمعه آخرین فرصت  برای دفاعیات سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس بوده است.

سرپرست باشگاه استقلال روز جمعه در برنامه ورزشگاه شبکه تهران گفت: ما علیه سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس طرح دعوا کردیم. سازمان لیگ درخواست سه داور برای رسیدگی کرده بود و ما با رایزنی که کردیم تقاضای یک داور کردیم. امروز آخرین فرصت سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و پرسپولیس است که دفاعیات داشته باشند و به زودی ظرف یکی دو ماه آینده رأی اعلام می‌شود.

بعد از این اظهار نظر محمدرضا حاجی بیگی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در سایت این باشگاه گفت: من نمی‌دانم این اخبار بر چه اساسی منتشر شده است،ولی چنین موضوعی اصلاً صحت ندارد. من فکر می‌کنم ادامه دادن این جریان فقط وقت تلف کردن است، ولی در هر حالتی پرسپولیس نمی‌تواند مورد شکایت قرار بگیرد. فکر این مسئله آن زمان باید می‌شد که دوستان در جلسه شورای تأمین استان، اعلام کردند باشگاه استقلال برای این بازی آمادگی ندارد و این در حالی بود که برنامه مسابقه از ماه‌ها قبل اعلام شده بود. تا این لحظه هم هیچ نهاد بین‌المللی از جمله CAS به صورت مستقیم یا از طریق فدراسیون نامه‌ای برای ما ارسال نکرده و توضیحی نخواسته است.

به گزارش استقلال نیوز، این اظهر نظر عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در شرایطی روی خروجی سایت این باشگاه یک روز بعد از مصاحبه فتحی قرار گرفته که شواهد نشان می دهد نامه دادگاه CAS به این باشگاه، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال شده است.

مسئولان استقلال اعلام کردند در متن نامه ارسالی حتی نام باشگاه پرسپولیس ذکر شده  و البته نام سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در نامه دیده می شود. ضمن آنکه نامه فوق شماره دارد و دادگاه بین المللی CAS جایی نیست که نامه ای را بدون پیگیری به فدراسیون یا باشگاهی ارسال کند.
تصویر نامه ارسالی دادگاه بین المللی CAS را در زیر می بینید:

سند شکایت استقلال به cas

به گزارش استقلال نیوز، به نظر میرسد بهتر بود  اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قبل اظهار نظر در مورد کاپ باد آورده سوپرجام و اتفاقات پس از آن یک بار به قانون و آین نامه بین المللی فوتبال مراجعه کنند تا اینگونه با سند محکم استقلالی ها روبرو نشوند.

به عنوان نماینده رسانه ای هواداری استقلال از باشگاه استقلال انتظار داریم همچنان محکم برای احقاق حق پایمال شده این باشگاه تلاش کند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

امیرحسین فتحی: دادگاه CAS به فدراسیون فوتبال برای دفاع فقط 7 روز فرصت داد؛ دیدار سوپرجام باید برگزار شود

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ستاره جدید در لیست فروش شفر؟

د نوامبر 26 , 2018
به گزارش مشرق، مرتضی تبریزی که از زمان حضو&#1585...