محمد نوری: فلسفه بازی دادن به الحاجی گرو را نمی دانم؛ به لطف اشتباه دروازن بان حریف بردیم!

محمد نوری

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: فلسفه بازی دادن به الحاجی گرو را نمی دانم و مشخص نیست چرا اینقدر شفر اصرار دارد از این بازیکن استفاده کند.

 به گزارش استقلال نیوز،محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی استقلال مقابل همتای اهوازی و شرایط این تیم صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* پیروزی استقلال مقابل استقلال خوزستان

استقلال خوزستان شرایط متفاوتی برای این بازی داشت سرمربی‌اش قرارداد نبست ایمان مبعلی هم که ظاهراً قهر کرده بود اسیب و دید و تعویض شد. در مجموع استقلال خوزستان یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ است و زور و قدرت بردن استقلال را نداشت.

* انتقاد از ترکیب استقلال

استقلال تهران با توجه به آرایش تیمی‌اش برای پیروزی و گرفتن سه امتیاز آمده بود که به هدفش رسید. البته به عقیده من ترکیب استقلال باز هم مشکل داشت. الحاجی گرو کارآیی لازم را ندارد نمی‌دانم چه اصراری است او در ترکیب ثابت حضور داشته باشد. بازیکنانی مثل صیادمنش و آذری که جوانان خوبی هستند می‌توانند کارایی بیشتری نسبت به گرو داشته باشند طارق همام هم می‌توانست در این بازی کارایی بهتری داشته باشد.

* ضعف های بزرگ استقلال

استقلال تهران که حدود دو ماه دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود باید خود را تقویت کند. استقلال در این فصل مثل فصل گذشته زیبا و با طراوت بازی نمی‌کند. استقلال در مسابقه با استقلال خوزستان فقط سه امتیاز را گرفت که آن هم به لطف اشتباه فاحش دروازه‌بان استقلال خوزستان و تیزهوشی باقری بود.

* صحبت پایانی:

استقلال از دقیقه ۷۰ به بعد محافظه‌کار شد. شفر نویمایر را به میدان فرستاد و یک مهاجم بیرون کشید تا برنده شود و تک گل خود را حفظ کند. استقلال به نظر من هنوز در خور نام این تیم بازی نمی‌کند و از استقلال فصل گذشته فاصله زیادی گرفته و این تیم نیاز به تقویت دارد.

 

اخبار استقلال


اخبار مرتبط:

محمد نوری: باید به شفر اعتماد کرد تا موفق شود؛ عده ای می خواهند به تیم لطمه بزنند

محمد نوری: این نوع بازی کردن اصلا قابل دفاع نیست؛ تیم در سه نقطه نیاز به ترمیم دارد

محمد نوری: استقلال تاوان وزارت ورزش را می‌دهد؛ بازیکنان از لحاظ روانی مشکل دارند

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گفتند رعایت پرسپولیس را بکنید!

د نوامبر 26 , 2018
به گزارش مشرق، عصر یک روز بارانی به رستورا&#1606...