توضیح پرسپولیس در مورد شکایت استقلال

به گزارش مشرق، عضو هیات مدیره و معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: برخلاف اخبار انتشار یافته درباره ارسال نامه از سوی C.A.S در ارتباط با موضوع بازی سوپر جام، باید رسما اعلام کنیم، باشگاه پرسپولیس با واسطه یا بی واسطه، در این ارتباط هیچ نامه یا درخواستی برای ادای توضیحات و ارایه مستندات از این نهاد بین المللی دریافت نکرده است.

بیشتر بخوانید

فینال لیگ قهرمانان همچنان بدون تغییر

محمد رضا حاجی بیگی در ارتباط با انتشار این خبر که دادگاه عالی ورزش در پی شکایت باشگاه استقلال از باشگاه پرسپولیس لایحه یا مستند خواسته است، اظهار داشت: من نمی‌دانم این اخبار بر چه اساسی منتشر شده است ولی چنین موضوعی اصلا صحت ندارد.

وی ادامه داد: من فکر می کنم ادامه دادن این جریان فقط وقت تلف کردن است ولی در هر حالتی پرسپولیس نمی تواند مورد شکایت قرار بگیرد. فکر این مساله آن زمان باید می شد که دوستان در جلسه شورای تامین استان، اعلام کردند باشگاه استقلال برای این بازی آمادگی ندارد و این در حالی بود که برنامه مسابقه از ماه ها قبل اعلام شده بود.  تا این لحظه هم هیچ نهاد بین المللی از جمله C.A.S به صورت مستقیم یا از طریق فدراسیون نامه ای برای ما ارسال نکرده و توضیحی نخواسته است. این که با فدراسیون نامه نگاری کرده باشند یا نه؟ به ما چیزی نگفته اند.

وی ادامه داد: به هر حال سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با توجه به شواهد امر و اقدام باشگاه ها تصمیم خود را اعلام کردند. دو مرجع ذیصلاح که همه طرف ها آن ها را به رسمیت شناخته و صلاحیت آن ها را با طرح شکایت یا لایحه دفاعیه تایید کرده اند، درباره این پرونده رای دادند. اهدای جام هم به شکل قانونی انجام شده است.

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این انتقاد که پرسپولیس و داوران در زمین مسابقه حاضر نبوده اند گفت: اتفاقا ما آماده حضور در زمین مسابقه بودیم. تدارک های لازم هم دیده شد. حتی برنامه ریزی اردو به شکلی بود که در زمان مقرر در تهران باشیم و تیم حتی برای این بازی ریکاوری لازم را داشت. به سازمان لیگ هم اعلام کردیم که می خواهیم این بازی انجام شود و در موعد مقرر در زمین حاضر خواهیم بود. استقلالی ها اعلام کردند، آمادگی این بازی را ندارند و در آن حاضر نمی شوند. در نهایت گفتند؛ نمی شود خیل عظیم جمعیت  را به ورزشگاه کشاند، معطل کرد و بدون برگزاری مسابقه آن ها را روانه خانه هایشان کرد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سیروس دین محمدی: بازیکنان خارجی در حد استقلال نیستند؛ شفر نیازی به دستیار جدید ندارد!

ی نوامبر 25 , 2018
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال جای ب&#1575...