اصغر حاجیلو: قرعه سخت برای استقلال هراس ندارد؛ با بازگشت مصدومان شرایط استقلال بهتر می شود

حاجیلو

سرپرست تیم استقلال گفت: با بازگشت مصدومان استقلال شرایط در ادامه فصل تغییر خواهد کرد و مشکلی برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان نخواهیم داشت.

 به گزارش استقلال نیوز، اصغر حاجیلو سرپرست تیم استقلال در گفت وگو با خبرگزاری میزان، درخصوص قرعه تیم استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و آخرین شرایط استقلال صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

* حضور در مالزی و قرعه سخت استقلال

به عنوان یکی از نمایندگان ایران در مراسم قرعه‌کشی حضور داشتم و همه دیدند که با چه تیم‌هایی همگروه شدیم. استقلال سال گذشته هم در گروم مرگ قرار گرفت، اما آن را تبدیل به گروه زندگی کرد. استقلال در شرایطی راهی مرحله بعد شد که به عنوان تیم نخست خودش را معرفی کرد.

* همگروهی با غول های آسیا

قبول دارم امسال تیم دچار مشکلاتی شده و بازیکنانی رفته و نفرات جدید اضافه شده‌اند. استقلال نام بزرگی دارد و هیچ وقت از قرار گرفتن در گروه سخت هراسی نداشته است. امسال هم قصد داریم در گروه‌مان بهترین نتایج را بگیریم، چون اسم تیم استقلال است.

* بازگشت مصدومان و بهبود شرایط استقلال

به طور حتم، با اندیشه کادر فنی به خصوص وینفرد شفر، استقلال شرایطی بهتر از گذشته پیدا خواهد کرد و تا آغاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شود. تا آن زمان، مصدومانی، چون داریوش شجاعیان، محسن کریمی و مرتضی آقاخان آماده شده و شرایط استقلال بهتر خواهد شد.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

اصغر حاجیلو: ما هم می توانیم به فینال آسیا برویم؛ از گروه مرگ، زندگی می سازیم

اصغر حاجیلو: دنبال تاثیرگذاری بر روند داوری ها نیستیم؛ با سند اشتباهات را نشان دادیم

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چند راهکار برای نجات استقلال

ش نوامبر 24 , 2018
به گزارش مشرق، سیروس دین محمدی در خصوص عمل&#1705...