اسماعیلی یا طارق؛ مغز متفکر استقلال کیست؟

: جنگ استقلالی های پایتخت و خوزستان این بار حساسیت های بیشتری پیدا کرده است. شرایط دو تیم در جدول و اتفاقاتی که در این روزها پیرامون اردوی آنها رقم خورده باعث شد تا سه امتیاز نبرد استقلالی ها در شهر آبی ایران حکم مرگ و زندگی را پیدا کند به خصوص برای وینفرد شفر و شاگردانش که با قرارگرفتن در گروه مرگبار و دشوار لیگ قهرمانان مشکلات شان دو چندان شد.

مربی آلمانی امروز در حالی با شاگردانش راهی اهواز می شود که اوضاع درون اردویی استقلال چندان بر وفق مراد نیست به خصوص بحران مصدومیت رقم خورده برای مهره های کلیدی تیم. شفر در شرایطی که در ساختار تدافعی با کمبود بازیکن مواجه است و تنها از تعدادی محدود گزینه برای بهره بردن در ترکیب می تواند سود ببرد به همان اندازه در ساختار تهاجمی ترافیک دارد.

سرمربی استقلال بعد از این که با انتقادات زیادی در خصوص رفع نشدن مشکل گلزنی روبرو شد فردا برای بازی با استقلال خوزستان تصمیم دارد دوباره به همان چیدمانی اعتماد کند که در هفته های گذشته نتوانستند انتظارات را برآورده کنند با این تفاوت که برای انتخاب مغز متفکر تیم در مصاف با خوزستانی ها تردیدهایی دارد.

با بازگشت طارق همام از اردوی تیم ملی عراق همین طور نمایش درخشانی که الهیارصیادمنش و مهدی قائدی در بازی تیم امید ایران مقابل عمان داشتند ترافیک در ساختار تهاجمی استقلال دو چندان شد تا جایی که با آمادگی بالای فرشید اسماعیلی حالا شفر برای انتخاب یکی از میان طارق و فرشید با تردیدهایی روبرو است چون مربی آلمانی بنا دارد از مرتضی تبریزی همچنان به عنوان مهاجم نوک بهره ببرد و دو جوان اول این روزهای استقلال را در نقش وینگر چپ و راست به میدان بفرستد.

از همین رو برای انتخاب مهره اول در پست کلیدی 10 باید از میان طارق همام یا فرشید اسماعیلی رای به نیمکت نشینی یک نفر بدهد که تا امروز گفته می شود شانس نیمکت نشینی اسماعیلی بیشتر از طارق است چون شفر کاملا از ملی پوش عراقی رضایت داد و درست مثل طرفداران دوست ندارد معدود خرید خارجی خود را از تفکرات تاکتیکی اش خارج کند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهتاش فریبا: در نیم فصل نیاز به تقویت داریم؛ به این تیم و موفقیتش امید دارم

ش نوامبر 24 , 2018
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال بایست...