زوج ویرانگر خط حمله الدحیل مقابل استقلال +عکس

به گزارش مشرق، با گذشت چند ماه از اتفاق شوکه کننده برای کاپیتان تونسی الدحیل که منجر به غیبت او در جام جهانی 2018 به خاطر پارگی رباط صلیبی شد رسانه های دوحه از بهبودی کامل یوسف المساکنی و بازگشت او به میادین خبر دادند تا به این ترتیب در نیم فصل دوم همین طور فصل جدید لیگ قهرمانان این تیم با زوج آفریقایی سرشناس به میدان برود.

بیشتر بخوانید:

شوک بزرگ به حریف استقلال و کره جنوبی +عکس

استاد الدوحه با اشاره به این که سران الدحیل به درخواست نبیل معلول در اندیشه بازگرداندن یوسف المساکنی به فهرست نفرات خود در نقل و انتقالات ژانویه هستند، نوشت:« کاپیتان تونسی این روزها در تمرینات الدحیل شرایط بسیار خوبی دارد از همین رو اولین نامی که در ژانویه به فهرست الدحیل اضافه می شود یوسف المساکنی خواهد بود تا قهرمان قطر با زوج مطرح "العربی-المساکنی"به مصاف رقبای داخلی و آسیایی برود».


این روزنامه با اشاره به گزینه هایی که باشگاه برای خروج از فهرست خود برای اضافه کردن یوسف المساکنی دارد مدعی شد نام تائه هی سهمیه آسیایی است به همین خاطر لوکاس مندز مدافع برزیلی به احتمال فراوان جای خود را به مهاجم تونسی خواهد داد. ضمن این که باشگاه در ژانویه سهمیه اسیایی خود را با غیبت طولانی مدت ستاره کره ای تغییر و از بازیکنی جدید در ترکیب بهره می برد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش سرمربی العین به همگروهی با ایران و الهلال

ش نوامبر 24 , 2018
به گزارش مشرق، زوران مامیچ سرمربی العین گف...