بهتاش فریبا: بد شانسی بدجور گریبان ما را گرفته است؛ باید گروه استقلال را گروه سکته نامید!

بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر استقلال سه بازی از چهار بازی که در لیگ در پیش دارد برنده شود مطمئن باشید شرایط تیم خوب خواهد شد.

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

* گروه سخت شمشیر دولبه است

سال گذشته هم ما در گروه بسیار سختی  قرار گرفتیم اما صعود کردیم. من یادم است با خبرگزاری فارس سال گذشته صحبت کرده و اشاره کردم که حضور در گروه های سخت می تواند شمشیر دولبه باشد. ما سال گذشته از این دولبه بودن استفاده کردیم و با کنار زدن تیم های بزرگ صعود کردیم.

* بد شانسی بدجور گریبان ما را گرفته است

امیدوارم در نیم فصل بتوانیم بازیکنانی جذب کنیم که به درد  این مسابقات بخوردند. ما بازیکنان جوان خوبی داریم اما تجربه در این بازی ها بیشتر به کار ما می آید. امید ما به نیم فصل است چون بدشانسی بدجور گریبان ما را گرفته است. سهرابیان الان مصدوم شده که ما فقط 2 مدافع وسط داریم که پست تخصصی یکی از آنها هافبک است.

* امسال فقط یک بار به مهاجمان خوب توپ رساندیم

من معتقدم استقلال مهاجمان خوبی داریم ولی یارهای بازیکنان پشت مهاجمانمان کم است. امسال فقط در یکی از بازی ها ما به مهاجمان خوب پاس دادیم که گرو در بازی با سایپا آن را از دست داد. روح الله باقری و تبریزی بازیکنان خوبی هستند و من اعتقاد دارم یک بازیساز و یک هافبک وسط خوب گره گشای استقلال است.

* مطمئن باشید شرایط استقلال خوب می شود

اگر استقلال سه بازی از چهار بازی که در لیگ در پیش دارد برنده شود مطمئن باشید شرایط تیم خوب خواهد شد. بازی با پدیده آخرین بازی استقلال در نیم فصل است و اگر استقلال سه بازی پیش رو را ببرد مطمئن باشید می تواند پدیده را هم شکست بدهد. با این شرایط اگر استقلال نیم فصل را خوب تمام کند می تواند به حضور در لیگ قهرمانان آسیا امیدوار باشد.

* گروه استقلال گروه سکته است

گروه استقلال گروه مرگ نیست و باید این گروه را گروه سکته نامید. کار سخت است و باید تلاش زیادی کرد.امیدوارم که در نهایت هر اتفاقی می افتد باعث خوشحالی دل مردم شود.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تاریخ بازی‌های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا

پ نوامبر 22 , 2018
به گزارش مشرق، برنامه و تاریخ بازی‌های نما&...