سهرابیان: می خواهم مثل بکن بائر بازی کنم

آرمین سهرابیان در تمرین روز گذشته استقلال دستش از 3 ناحیه شکست و به گفته پزشکان استقلال تا 3 هفته نمی تواند برای تیمش بازی کند تا یک نفر دیگر به جمع غایبان استقلال اضافه شود.

سهرابیان در مورد دلیل مصدومیت خود به ورزش سه گفت: من برخوردی با بازیکنی نداشتم، در یک صحنه در تمرین روز گذشته سر خوردم و با دست به زمین افتاد و سه انگشت دستم شکست. این اتفاق واقعا بدشانسی بود و بسیار ناراحتم.

او در مورد اینکه گفته می شود ممکن است با محافظ بازی کند هم گفت: اصلا دوست ندارم از میادین دور باشم و در این شرایط حساس استقلال را تنها بگذارم. می خواهم به کلینیک بروم و ببینم آیا می شود با محافظ بازی کنم یا نه.

مدافع استقلال در مورد اینکه فرانس بکن بائر هم زمانی با دست شکسته برای تیم ملی آلمان بازی کرد هم می گوید: واقعا دوست دارم من هم بازی کنم و به استقلال کمک کنم. اما قانون می گوید بازیکن نمی تواند با گچ و آتل بازی کند و به همین دلیل اگر بتوانم با محافظ بازی کنم از فردا در تمرین حاضر می شوم.

سهرابیان در مورد اینکه گفته می شود ممکن است این مصدومیت باعث شود او به جام ملت های آسیا هم نرسد هم گفت: اصلا اگر قرار باشد بازی نکنم من نیم فصل اول را از دست می دهم و این اصلا شرایط خوبی نیست. فقط اگر محافظ بتواند انگشت های من را نگه دارد حتما بر می گردم و بازی می کنم تا بازی های پیش روی استقلال و شانس حضور در تیم ملی را از دست ندهم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۳۰ آبان

چ نوامبر 21 , 2018
مشرق نیوز - عکس/ روزنامه‌های ورزشی چهارشن&#157...