بهتاش فریبا: کاملاً به این تیم امید دارم؛ بیشتر به یک پلی میکر نیاز داریم

بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اعتقاد دارم برای نیم فصل ما بیشتر از اینکه به مهاجم احتیاج داشته باشیم به یک پلی میکر نیاز داریم که بتواند مهاجمان را تغذیه کند.

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت وگو با مهر، در خصوص عملکرد استقلال در هفته های اخیر لیگ صحبت کرد که در ادامه متن این گفت وگو می خوانید:

* عملکرد استقلال در هفته های اخیر لیگ؟

متأسفانه استقلال نتوانسته انتظارات را برآورده کند و عملکرد آنها دلچسب نبوده است. آبی پوشان لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی را از دست دادند و تنها راه باقیمانده برای آنها لیگ برتر است که متأسفانه در حال حاضر جایگاه مناسبی هم در جدول رده بندی ندارند البته من امیدوارم این تیم بتواند در نیم فصل دوم نتایج قابل قبولی کسب کرده و خود را به بالای جدول برساند. تا پایان نیم فصل اول سه بازی باقی مانده که سخت ترین بازی استقلال برابر پدیده برگزار خواهد شد و اگر بتواند از این سه دیدار ۹ امتیاز را کسب کند هم به وضعیت خود سر و سامان داده و هم می تواند با روحیه‌ای بهتر آماده حضور در نیم فصل دوم شود.

* آیا در نیم فصل تغییراتی در تیم به وجود خواهد آمد یا خیر؟

طی روزهای آینده جلسه ای را برگزار خواهیم کرد تا در خصوص وضعیت نیم فصل دوم با شفر صحبت کنیم و ببینیم سرمربی استقلال چه خواسته هایی دارد اما من اعتقاد دارم برای نیم فصل ما بیشتر از اینکه به مهاجم احتیاج داشته باشیم به یک پلی میکر نیاز داریم که بتواند در میانه زمین با ارسال پاس های خوب، مهاجمان را تغذیه کند. ما مهاجمان خوبی چون تبریزی، باقری و اسماعیلی داریم که عملکرد خوبی داشتند اما متأسفانه یک هافبک وسط که بتواند مهاجمان را تغذیه کند، وجود ندارد بنابراین تلاش می کنیم تا یک هافبک خوب را در نیم فصل به استقلال اضافه کنیم تا مشکلات استقلال تا حدودی در خط میانی بهبود یابد. این استقلالی که من می بینم می تواند در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کند. کاملاً به این تیم امید دارم و با جلسه ای که با شفر برگزار خواهیم کرد پیشنهادات خود را به او ارائه خواهیم کرد زیرا وظیفه ما پیشنهاد دادن است و وظیفه شفر، تصمیم گیری در خصوص نقطه نظرات کمیته فنی است.

* تأثیر نبود یک بازیکن بزرگ به عنوان کاپیتان در استقلال و جابجاشدن بازوبند کاپیتانی در هر بازی در دستان یک فرد؟

استقلال تیم بزرگی است و باید بازیکنان بزرگ هم داشته باشد. متأسفانه این روزها با مصدومیت خسرو حیدری و پژمان منتظری شرایط کمی مشکل شده است و اگر سید مهدی رحمتی هم درون زمین نباشد، تیم که نمی تواند بدون کاپیتان وارد شود بنابراین یک بازیکن که از تجربه و سابقه بیشتری برخوردار است باید این بازوبند را بر دست ببندد. در پرسپولیس شاهد هستیم که سیدجلال حسینی وظیفه این رهبری را برعهده دارد و بازیکنان هم از او حرف شنوی دارند. در استقلال اگر مهدی نباشد پژمان این وظیفه را برعهده دارد و در چند بازی که بازوبند را به دست داشته  عملکرد خوبی داشته است. در مجموع اعتقاد دارم کاپیتان های بزرگی همچون جواد زرینچه، منصوریان، فکری، نکونام وآندو حضور داشتند که همگی تأثیرگذار بودند. زمانی هم که فرهاد مجیدی به عنوان کاپیتان وارد زمین می شد حرف اول و آخر را در زمین می زد و همه از او تبعیت می کردند. اما این روزها به دلیل مصدومیت بازیکنان بزرگ استقلال، کمی از این بابت دچار مشکل شده ایم و خود من اعتقاد دارم که تیم های بزرگ، نیاز به بازیکنان بزرگ دارند که بتوانند بازی را به آرامش کشانده و یا سرعت دهند و هرآنچه را که بازیکن بزرگ میگوید، بازیکنان دیگر اطاعت کنند.

اخبار استقلال


 اخبار مرتبط:

بهتاش فریبا: بخاطر مصدومان و محرومان ترکیب ثابت نداریم؛ به آینده استقلال خوش بین هستم!

بهتاش فریبا: به آینده این استقلال امیدوارم؛ بازیکنان به خوبی آماده بازی با سایپا هستند

بهتاش فریبا: باید به حال شرایط زمین بازی دیروز تأسف خورد؛ بازی با سپاهان آزمون سختی است

بهتاش فریبا: شفر موبایلش را خاموش نکرده بود؛ در مورد مربیگری مجتبی جباری از پرویز مظلومی بپرسید!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تیم فرانسوی در پی جذب مهاجم ایرانی!

ش نوامبر 17 , 2018
به گزارش مشرق، کاوه رضایی پس از درخشش در شا&#158...