علی جباری: سال‌هاست که می‌خواهند ریشه استقلال را بزنند؛ ناکامی در آسیا با صد عدد از این جام‌ها جبران نمی‌شود

علی جباری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ما مثل بعضی تیم ها جام ندیده نیستیم که حال از اهدای آن به پرسپولیسی ها ناراحت باشیم حرف ما چیز دیگری است.

به گزارش استقلال نیوز، علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال در گفت و گو با خبر ورزشی در خصوص شرایط این روزهای استقلال، دلخوری اش از وزیر و اهداء کاپ سوپر جام به تیم پرسپولیس صحبت هایی کرد که در ادامه این صحبت ها را می خوانید:

* اعطا کاپ سوپر جام به پرسپولیسی ها

وزیر ورزش باید در این باره توضیح بدهد. دست‌اندرکاران فدراسیون فوتبال باید این موضوع را باز کنند که علت این کار چه بوده است.

* تاسف برای وضعیت ورزش

آقایانی که در رأس کار هستند نمی‌خواهند حق به حقدار برسد و از این طریق می‌خواهند نشان بدهند که چطور به تیم پرسپولیس تمایل دارند. برای ورزش مملکت‌مان متأسفم.

* بی ارزشی جام پرسپولیسی ها

در دوره ما فوتبال ارزش داشت و همه حرمت یکدیگر را نگه می‌داشتند، اما این اتفاقات از رده‌های بالاتر آب می‌خورد.ما هم به عنوان یک ایرانی آرزو داشتیم پرسپولیس به عنوان یک تیم از ایران در لیگ قهرمانان آسیا جام بگیرد ولی حالا که این اتفاق نیفتاد، آقایان می‌خواهند به نوعی با اعطای این جام از آن‌ها دلجویی کنند ولی ناکامی در آسیا با صد عدد از این جام‌ها جبران نمی‌شود. وقتی تیمی را بدون بازی قهرمان می‌کنند آیا این قهرمانی لطف، حُسن و افتخاری برای آن‌ها دارد. آیا این قهرمانی جذاب است؟

* میخواهند ریشه استقلال را بزنند

البته این ایراد هم به مدیران باشگاه استقلال وارد است که چرا در ابتدای فصل به ترکیه رفتند ولی وقتی آن‌ها نامه زدند که نمی‌توانند در آن تاریخ به سوپرجام بروند چرا ترتیب اثر ندادند؟ مگر قبلاً پرسپولیس برای یکی از فینال‌های جام حذفی اش نامه نزد و تاریخ بازی را تغییر داد؟ افرادی که با این باشگاه خصومت دارند سال‌هاست که نشسته‌اند و می‌خواهند ریشه باشگاه استقلال را بزنند. چرایی اش را نمی‌دانیم ولی آن‌ها نمی‌دانند این تیم میلیون‌ها طرفدار در ایران و سراسر دنیا دارد؟ نمی‌دانند استقلال همچنان پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیاست؟ نمی‌دانند استقلال در ایران برترین باشگاه است؟

* عدم پیگیری باشگاه در CAS  

من معتقدم باشگاه هیچ اقدامی نکرده اگر شکایت کرده بودند الان این اتفاق نمی‌افتاد. فقط حرف زدن که فایده‌ای ندارد. قول می‌دهم آخر سر هم این ماجرا با کدخدامنشی و این مسائل رفع می‌شود. ما جام ندیده نیستیم و حرف سر اعطای یک کاپ به رقیب همشهری‌مان نیست. حرف این است که بازی کنیم، مردانه مسابقه بدهیم و هر کس برد جام نوش جانش. این نوع قهرمانی مثل بو کردن گل مصنوعی می‌ماند. اگر لذت دارد پس پرسپولیسی‌ها لذتش را ببرند.

اخبار استقلال


اخبار مرتبط:

سوپر جام مخفیانه به تیم دوم پایتخت رسید؛ فدراسیون مرهمی بر عقده 50 ساله سوگولی‌ها

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فتحی: اهدای جام به پرسپولیس بی‌تدبیری بود

ج نوامبر 16 , 2018
به گزارش مشرق، امیرحسین فتحی در مورد شرایط...