محمد مومنی: پوئن دادن سازمان لیگ به پرسپولیس بس است؛ فرهاد مجیدی به کادرفنی اضافه شود

محمد مومنی

مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت: سازمان لیگ با تعویق بازی های پرسپولیس و برگزاری آنها در نیم فصل دوم بزرگترین خیانت را به تیم های لیگ برتری خواهد کرد. 

 به گزارش استقلال نیوز، محمد مومنی پیشکسوت و مدیر آکادمی باشگاه استقلال  درگفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص شرایط استقلال و تغییرات احتمالی این تیم صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* نقش وزیر ورزش در شرایط استقلال

من هم مثل خیلی از هواداران و دیگر پیشکسوتان معتقدم استقلال تضیعف شده اما این تضعیف شدن به صورت مستقیم به وزیر ربط نمی دهم. مسئولیت تضعیف یا بهتر بگویم تخریب استقلال با تیم مدیریت قبلی است. حتی اگر نگوییم آنها تعمدا تیم را تخریب و تضعیف کردند، با بی مسئولیتی در قبال تیم باعث شدند تا مهره های کلیدی فصل جدا شده و تیم تخریب شود البته وزیر باید پاسخگو انتخاب آنها باشد.

* انتقاد به عملکرد توفیقی

آقای توفیقی خودش با آن جمله تاریخی اش ثابت کرد شایسته جایگاهی که استقلال به او داده بود نیست که اگر غیر از این بود هرگز آن جمله تلخ را بعد از جدایی اش از استقلال وقیحانه بر زبان نمی آورد. تفکرات امثال این آقا بود که باعث شد خیلی از بازیکنان تاثیر گذار تیم در ابتدای فصل جدا شوند وگرنه وزیر نقشی در تخریب استقلال نداشت.

* فحاشی به وزیر ورزش از سوی هواداران

آن عده از هواداران استقلال که در ورزشگاه نسبت به وزیر فحاشی می کنند راه درستی را برای مطالبات شان در پیش نگرفته اند. راه اعتراض، فقط فحاشی و ناسزا گفتن نیست. اگر هم قرار است از وزیر ورزش مطالبه ای صورت گیرد باید از راهش وارد شد و راه آن ناسزا گویی نیست.

* جدایی تیام و تاثیر در عملکرد استقلال

باید بپذیریم تیام یک بازیکن خارجی بود و بازیکنان خارجی عرقی به باشگاه ما ندارند. آنها به دنبال شرایط مناسب هستند و این شرایط برای او در استقلال ایجاد نشد. در خصوص تیام اطلاع دقیق دارم که او به خاطر برخی مسائل هیچ تمایلی برای ادامه کار در استقلال نداشت.

* تقویت کادرفنی

در این باره خود شفر باید تصمیم بگیرد و باشگاه نباید فردی را به او تحمیل کند. بلکه باید شفر مجاب شود که یک دستیار در راستای تقویت به کادر فنی اضافه نماید. کادر فنی استقلال با همه احترامی که برای اعضای آن قائل هستم نشان داده اند که در بزنگاه های بحرانی نمی توانند کمک شایانی به شفر داشته باشند.

* فرهاد مجیدی بهترین گزینه 

نظر شخصی من این است که فرهاد مجیدی بهترین گزینه برای اضافه شدن به کادر فنی استقلال است. فرهاد هم جوان است، هم دوره های لازم را دیده، هم کار بلد است، هم هواداران قبولش دارند و هم از همه مهمتر یک سرمایه گذاری برای فردا و فرداهای تیم است. این نیمکت بالاخره یک روز به فرهاد مجیدی خواهد رسید و چه بهتر که او امروز هم به شفر کمک کند، هم به استقلال کمک کند و هم در کنار شفر دانش افزایی و تجربه اندوزی کند تا در آینده با تجربه ای مناسب هدایت استقلال را بر عهده گیرد. همانطور که امیر قلعه نویی کارش را با دستیاری زنده یاد حجازی در استقلال آغاز کرد.

* تقویت بازیکن در نیم فصل

این تیم قطعا برای ترمیم نیاز به تغییراتی دارد، اما این تغییرات باید هوشمندانه صورت گیرد چون در نقل و انتقالات زمستانی دیگر جای اشتباه نیست و فرصتی هم برای جبران اشتباه وجود ندارد. معتقدم استقلال هنوز فرصت قهرمانی در لیگ را از دست نداده و با یک حرکت هوشمندانه در نقل و انتقالات زمستانی به کورس قهرمانی باز خواهد گشت.

* تبعیض به نفع پرسپولیس 

در صورتی که سازمان لیگ با این درخواست موافقت کند به همه تیم های لیگ برتر ظلم کرده است. همین که در جریان لیگ قهرمانان این پوئن را به پرسپولیس دادند که بازیهایش را به تعویق بیندازند کافی است. وگرنه پرسپولیس هم باید مثل کاشیما همزمان در لیگ داخی و آسیا حضور می یافت.

* یک بام و دو هوای سازمان لیگ

سازمان لیگ برای برگزاری سوپرکاپ به هیچ وجه با درخواست استقلال موافقت نکرد و این بازی را به هیچ عنوان به تعویق نینداخت و ۳ روز قبل از تاریخی که خودشان در نظر گرفته بودند بازی را ۳ بر صفر به سود پرسپولیس اعلام کردند، اما با درخواست پرسپولیس برای به تعویق افتادن بازیهایش موافقت کردند و اگر قرار باشد این بازیها در نیم فصل دوم و با شرایط جدید پرسپولیس باشد، ظلم به همه تیم های دیگر است.

* پوئن دادن سازمان لیگ به پرسپولیس

مثلا این حق پیکان است که با پرسپولیس در این شرایط دیدار کند نه با یک پرسپولیس ریکاوری شده و تقویت شده. تاکنون به اندازه کافی به پرسپولیس پوئن داده شده و نباید بیشتر از حد معمول به یک تیم محبت شود. چون از اینجا به بعد محبت کردن به پرسپولیس به معنی تبعیض قائل شدن بین تیم ها و ظلم کردن به یکسری تیم های دیگر است.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

امید وزیر ورزش برای خصوصی‌سازی سریع سرخابی‌ها

س نوامبر 13 , 2018
به گزارش مشرق، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و ...