فرشید اسماعیلی: تابع تصمیمات مدیران استقلال هستم؛ به پوشیدن پیراهن تیم محبوبم افتخار می کنم

فرشید اسماعیلی

هافبک تیم استقلال گفت: از اینکه پیراهن تیم محبوبم را می پوشم بسیار خوشحالم و مطمئن باشید با رفع سوء تفاهم ها برای موفقیت استقلال تلاش خواهم کرد. 

به گزارش استقلال نیوز، فرشید اسماعیلی هافبک تیم استقلال که این روزها به دلیل انضباطی از تمرین دور شده است با حضور در جلسه انضباطی این باشگاه به سوء تفاهم های پیش آمده پایان داد.این بازیکن پس از خروج از جلسه در جمع خبرنگاران در مورد نتایج جلسه صحبت های کرد که در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* شرح جلسه انضباطی

امروز در جلسه کمیته انضباطی باشگاه شرکت کردم، در حضور مسئولان باشگاه در مورد مسایل مختلف صحبت کردیم و من هم حرفهایم را زدم. مدیران باشگاه نیز صحبت های من را شنیدند.

* افتخار به پوشیدن پیراهن استقلال

یک موضوع و سو تفاهم درون خانوادگی داشتیم که پس از صحبت های انجام شده برطرف شد. من افتخار میکنم پیراهن استقلال را به تن دارم و با همه وجود برای موفقیت تیم محبوبم تلاش میکنم. امیدوارم همه اعضای خانواده استقلال کنار یکدیگر و دست در دست هم بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم و باعث شادی دل هواداران عزیزمان شویم.

* تابع تصمیم مدیران استقلال

پس از پایان این جلسه هم با آقای فتحی و آقای شفر دیدار و روبوسی کردم. از ابتدای دوران فوتبالم تا بحال نیز همواره تابع تصمیمات باشگاهم بوده و هستم و این وظیفه هر بازیکنی است.

* * *

به گزارش استقلال نیوز، روزبه چشمی به دلیل حضور در تمرینات تیم ملی نتوانست در جلسه انضباطی استقلال شرکت کند.

این بازیکن امروز طی تماسی با مسئولان باشگاه استقلال بابت غیبتش در جلسه کمیته انضباطی عذر خواهی و اعلام کرد در اولین فرصت پس از حضور در اردو تیم ملی خود را به باشگاه استقلال می رساند تا در جلسه کمیته انضباطی شرکت کند

اخبار رسمی باشگاه استقلال


اخبار مرتبط:

هادی مباشری: بحث کم کاری چشمی و اسماعیلی مطرح نیست؛ شفر لیست تیم را داده و گفته این دو نفر نباشند!

چند خبر کوتاه از استقلال/ چشمی و اسماعیلی جریمه شدند؛ بازی با ماشین سازی رایگان شد

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال پرتماشاگرترین تیم لیگ قهرمانان

ی نوامبر 11 , 2018
تیم فوتبال استقلال که تا مرحله یک چهارم نه&#1575...