سیروس دین محمدی: طارق هام هم یک بازیکن معمولی است؛ نمی دانم چرا شفر از روح الله باقری استفاده نمی کند!

سیروس دین محمدی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در شرایط کنونی اصلاً تعویض مربی در شرایط فعلی راهگشا و به صلاح نیست چون شفر با تیم استقلال آشنا است.

به گزارش استقلال نیوز ، سیروس دین محمدی مربی سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در خصوص تساوی دیروز آبی پوشان و شرایط نابسامان این روزهای آبی پوشان صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* تا نیم فصل باید با این شرایط بسازیم

به اعتقاد من باید تا نیم‌فصل تیم را به شکلی اداره کنند و در نیم‌فصل دوم حتماً برای این تیم باید بازیکن گرفته شود.

* تماشاگران صبر و تحمل ندارند

شفر می‌خواهد از جوانان استفاده کند ولی در اینجا تماشاگران صبر و تحمل ندارند البته باید قبول کنیم او یار هم ندارد. مثلاً علی کریمی چند بار مصدوم شده و دست او بسته ماند، یا در فاز حمله تبریزی تنها است و آن بازیکنان جوان در کوران مسابقات نمی‌توانند کار را دربیاورند. نمی‌دانم چرا روح‌الله باقری بازی نمی‌کند ولی اعتقاد دارم اگر شفر از او استفاده کند خیلی خوب است.

* بازیکنان خارجی استقلال بی کیفیت هستند

کاش بازیکنان باکیفیت‌تری جذب می‌شدند حتی طارق همام هم بازیکنی نیست که کار را برای استقلال دربیاورد و او هم یک بازیکن معمولی است.

* شفر بی تقصیر نیست اما تعویض او  هم به صلاح نیست

در شرایط کنونی اصلاً تعویض مربی در شرایط فعلی راهگشا و به صلاح نیست چون شفر با تیم استقلال آشنا است و کیفیت خود را هم نشان داده البته او هم در برخی اتفاقات مقصر است ولی باید بپذیریم جوان‌ها باید ۱۰ دقیقه یا ۱۵ دقیقه برای استقلال بازی کنند. همانطور که گفتم هوادار صبر ندارد و با وجود آنکه می‌داند این تیم خوب یارگیری نکرده و بازیکنان مصدوم جذب این تیم شده‌اند از کیفیت استقلال انتقاد می‌کنند چون نتیجه می‌خواهند.

* فتحی به فکر پیشکسوتان است

باشگاه استقلال من را به مراسم سالگرد پورحیدری دعوت کرد ولی جا دارد از فتحی تشکر کنیم که به فکر پیشکسوتان است و این کار او یک دنیا ارزش دارد.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دایی: 9 نفره هم استقلال را می‌بردیم

س نوامبر 6 , 2018
به گزارش مشرق، علی دایی در خصوص دیدار مقاب&#1604...