عبداللهی: کارنامه گرو از تیام بهتر است/ شفر نیازی به دستیار ندارد

به گزارش مشرق، نصرالله عبداللهی مدیر فنی باشگاه استقلال در حاشیه دومین سالگرد مراسم درگذشت منصور پورحیدری اظهار کرد: من و آقای پورحیدری از همان روز اول که هم‌اتاقی بودیم به هم نزدیک شدیم. ما خیلی باهم بودیم. خانم‌شان هم بچه محل ما بود. هم بازی هم که بودیم. منصور خیلی بچه با تربیتی بود.  در این مدت چهل سال من یک حرف بد از زبان او نشنیدم. همه ما در عصبانیت ممکن است حرف‌های بدی بزنیم. این حسن را به نظرم هیچ‌کس نداشت. بعد از انقلاب تمام زندگی‌اش را برای باشگاه استقلال گذاشت. یکی از ارکانی که استقلال توانست روی پای خودش بایستد آقای پورحیدری بودند. ایشان انسان با وجودی بودند.

او در مورد تساوی استقلال با تیم ماشین‌سازی در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: همه تلاش می‌کنند تا نتیجه‌ها خوب شود اینکه چقدر موفق باشیم دیگر خدا می‌داند.

عبداللهی در  مورد شعارهای «حیا کن رها کن» که در ورشگاه علیه شفر سر دادند گفت: هواداران باید تحمل کنند. ما با آقای شفر قرارداد داریم. یک مقدار باید تیم را تقویت کنیم. چند بازیکن مصدوم داریم که ان‌شاءالله درست می‌شود.

وی درمورد مشکلات باشگاه و بحران‌های باشگاه گفت: همه از مدیریت باشگاه تا کسانی که مسئولیت در باشگاه دارند درتلاشند تا این مشکلات را حل کنند. نشست‌ها و کمتیه‌های فنی برقرار شده تا به این مشکلات رسیدگی شود.

او در مورد اینکه شفر به دستیار احتیاج ندارد گفت: واقعا هم ایشان به دستیار احتیاج ندارند. دستیار را باید خود سرمربی انتخاب کند. همه آن‌هایی که در کمتیه فنی هستند خودشان مربی هستند اما در کل باید دستیار را سرمربی تیم انتخاب کند.

او ادامه داد: شرایط تیم بهتر خواهد شد. ما بازیکنان مصدوم به تیم برگردند و چند بازیکن به تیم اضافه شوند وضعیت تیم بهتر می‌شود. لیست دقیقی در حال حاضر مد نظر نیست اما قرار است تا خلاء های موجود را برطرف کنیم.

مدیر فنی استقلال در مورد وضعیت بد بازیکنان خارجی استقلال گفت: این بازیکنان را مربی تیم انتخاب کرده است. بالاخره بگیر نگیر دارد. شما تیام را ببینید در عجمان موفق نشده. وقتی رزومه تیام را با گرو می‌گذاریم کنار هم، رزومه گرو بهتر است. ولی تیام کارش در استقلال گرفت ونتیجه داد اما گرو نتیجه نداده است. وقتی این اتفاق افتاده باید درموردش بررسی‌های لازم صورت گیرد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جباری: گرو و نویمایر جواب‌گوی نیاز ما نیستند

د نوامبر 5 , 2018
به گزارش مشرق، علی جباری پیشکسوت باشگاه اس...