حواشی دیدار ماشین سازی تبریز و استقلال؛ سرمای شدید تبریز و فحاشی شدید تماشاگران!

photo 2018 11 05 14 49 46

با وجود رایگان بودن بلیط ورزشگاه اما به دلیل سرمای شدید تبریز استقبالی خوبی از بازی تیم های ماشین سازی و استقلال تهران نشد.

به گزارش استقلال نیوز، بازی تیم های ماشین سازی تبریز و استقلال تهران از ساعت 15 امروز دوشنبه 14 آبان ماه 97 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار می شود.

حواشی این دیدار را در زیر می خوانید: 

* تماشاگران کمی در فاصله کمتر از یک ساعت به آغاز بازی وارد استادیوم شده و تعدادی هوادار استقلال هستند و حدود 1500 نفر نیز از طرفداران ماشین‌سازی در گوشه‌ای از استادیوم تیم قدیمی شهر تبریز را تشویق می‌کنند.

photo 2018 11 05 13 57 02

photo 2018 11 05 13 57 43

* هنگامی که رحمتی برای گرم کردن وارد زمین شد حسینی و نامداری کاپیتان استقلال را همراهی کردند. هواداران استقلال هم هر دو دروازه‌بان را تشویق کردند.

photo 2018 11 05 14 41 45

* سید حسین حسینی، خسرو حیدری، مارکوس نویمایر، الحاجی گرو، روح‌الله باقری، جابر انصاری، میثم تیموری، رضا آذری و شاهین طاهرخانی نیمکت نشینان استقلال در این دیدار هستند.

* صادق رضانیا، پیمان بابایی،اسماعیلی فرهادی،حسین ابرقویی، احمد مهدی‌زاده،میلاد تولایی، عرفان اهواز،محمد امین خطیبی و محمد قادی نیمکت نشینان ماشین‌سازی در بازی با استقلال هستند.

photo 2018 11 05 14 12 53

* تیم داوری بازی قبل از شروع مسابقه با لباس‌های گرم وارد زمین شد.

* هنگام گرم کردن دو تیم محمد حسین کنعانی‌زادگان که سابقه حضور در استقلال را دارد با برخی از بازیکنان این تیم خوش و بش کرد. مدافع سابق استقلال در مدتی که در این تیم حضور داشت به خاطر سابقه حضور در پرسپولیس تبدیل به بازیکنی جنجالی شده بود.

حواشی بازی ماشین سازی و استقلال

* پرچم دوستاره استقلال در بنیان دیزل بر روی سکوها قرار گرفت که مورد استقبال هواداران این تیم قرار گرفت.

* با وجود هوای سرد تبریز و اینکه خیلی از بازیکنان دستکش به دست کردند داور مسابقه پیراهن آستین کوتاه پوشیده است.

* بالا بودن صدای ورزشگاه نسبت به صدای گزارشگر بازی آن هم در حالیکه فحاشی تماشاگران تبریزی به بازیکنان استقلال کاملا شنیده می شد، باعث شد پخش شبکه 3 صدای گزارشگر تبریزی را قطع و برای دقایقی از مجری برنامه خود برای گزارش این بازی استفاده کند.

* باد شدیدی در ورزشگاه در حال وزیدن است و باران به صورت نم نم و پراکنده در حال بارش است.

* بازی ماشین سازی تبریز با استقلال تهران با یک دوربین بیشتر و با 4 دوربین در حال پخش زنده از شبکه سوم است.

* علی کریمی در اواسط نیمه اول مصدوم شد و از زمین مسابقه بیرون رفت. استقلال بعد از این اتفاق بیش از 5 دقیقه به صورت 10 نفره به بازی ادامه داد. کریمی در دقیقه 12 بازی با سپاهان هم دچار مصدومیت شده بود.

* در این لحظات نویمایر در حال گرم کردن بود تا وارد زمین شود اما وینفرد شفر از این تصمیم منصرف شد و آذری به جای کریمی وارد زمین شد.

* با توجه به اینکه تیم تراکتورسازی تبریز در زمین شماره 2 بنیان دیزل تمرین می‌کند، به دلیل همزمانی بازی ماشین سازی با استقلال، تمرین امروز تیم تراکتورسازی به ورزشگاه یادگار امام منتقل شده بود.

* تعداد تماشاگران قرمزپوش در ورزشگاه بیشتر شده و به نظر می‌رسد طرفداران تیم تراکتورسازی کمتر از هواداران تیم ماشین سازی در ورزشگاه نیستند.

* دمای هوا صفر درجه است و بارش پراکنده ای در ورزشگاه وجود دارد.

* این بازی سومین بازی متوالی تتم ماشین سازی است که به صورت رایگان اعلام شده و بلیت فروشی صورت نگرفته است.

* شفر با شال آبی رنگ در ورزشگاه و روی نیمکت تیمش است.

* در نیمه نخست درگیری شدیدی بین مرتضی تبریزی از استقلال و کنعانی زادگان از ماشین سازی صورت گرفت که با اعتراض تماشاگران تبریزی همراه بود. اما در این صحنه داور به هیچ کدام از 2 بازیکن  اخطاری نداد.

* برای دقایقی تماشاگران حاضر در ورزشگاه تیم تراکتورسازی را تشویق کردند.

* دقیقه 47 بازی خطایی پشت محوطه جریمه انجام شد که بعد از این صحنه مهدی رحمتی به یکی از بازیکنان استقلال که قبل از آن مرتکب اشتباه شده بود به شدت اعتراض کرد.

* ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در ورزشگاه حضور داشته و بازی را از نزدیک تماشا می‌کند.

* داور  چهارم مسابقه ابتدا صفر دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود که در ادامه متوجه اشتباهش شده و این اشتباه را تصحیح کرد.

* در پایان بازی هواداران ماشین سازی بر علیه وینفرد شفر با کنایه شعار «حیا کن رها کن» سر دادند و به این شکل به این مربی طعنه زدند.

در حال بروز رسانی....

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال و پرسپولیس برای آزادی چقدر اجاره می‌دهند؟

د نوامبر 5 , 2018
به گزارش مشرق، دو تیم پرسپولیس و استقلال ب&#1585...