با استقلالی که برای پنجمی می‌جنگد کری نداریم!

به گزارش مشرق، بهروز رهبری‌فر در خصوص شکست پرسپولیس مقابل کاشیما در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا، شانس این تیم برای قهرمانی شدن در این مسابقات، عملکرد پرسپولیس در ادامه لیگ برتر و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

 


*ابتدا در مورد باخت پرسپولیس مقابل کاشیما صحبت کن؟

واقعیت این است که فوتبال ژاپن از فوتبال ایران بسیار پیشرفته‌تر است و این مسئله را نمی‌شود کتمان کرد، اما من فکر می‌کردم کاشیما خیلی قوی‌تر باشد که اینطور نبود. واقعا فکر می‌کردم که آنها مثل آب خوردن پرسپولیس را ببرند، اما دیدید که اینطور نبود. اگر پرسپولیس آن دو گل بچگانه را نمی‌خورد کاشیما تیمی نبود که بتواند پرسپولیس را اذیت کند.


*پس چه اتفاقی باعث شد پرسپولیس بازنده بازی شود؟

واقعا چند تا از بچه‌ها در حد پرسپولیس نبودند، ضمن اینکه حضور عالیشاه هم خیلی به ضرر پرسپولیس شد و تعویض خوبی نبود. این نکته را هم بگویم که کاشیما تیمی نیست که بخواهد در آزادی پرسپولیس را ببرد و بازیکنان اگر کمی باهوش باشند می‌توانند این تیم ژاپنی را شکست بدهند. در مجموع به نظرمن استرس بالا و البته تغییر ساعتی که بوجود آمد باعث شد تا پرسپولیس مقابل کاشیما شکست بخورد.


*حالا با این اوصاف فکر می‌کنی پرسپولیس شانس داشته باشد که در بازی برگشت کاشیما را شکست داده و قهرمان آسیا شود؟

ما قبلا هم در بازی با آلیما باخت را به برد تبدیل کردیم. بالاخره فوتبال همین است و نمی‌شود آن را پیش بینی کرد. ضمن اینکه کاشیما هم تیم قدری نیست و به نظر من السد از کاشیما تیم بهتری بود. ما نسبت به کاشیما چیزی کم نداریم و می‌توانیم قهرمان شویم.


*حالا اگر پرسپولیس قهرمان نشد داستان چیست؟

هیچ اتفاقی نمی‌افتد و پرسپولیس چیزی را از دست نمی‌دهد. همین که پرسپولیس با این بازیکنان و با این شرایط محرومیت و به قول معروف با تیم نصفه به فینال رسیده خودش مثل قهرمانی است. پرسپولیس الدحیل و السد را حذف کرده که تیم‌های قدری هستند.


*بعد از باخت پرسپولیس به کاشیما استقلالی‌ها حسابی برای پرسپولیسی‌ها کری خواندند.

استقلال کجاست؟ اصلا مگر ما با آنها کری داریم؟ ما باید برای السد و الدحیل کری بخوانیم، چون آنها رقیب ما هستند نه استقلال. استقلالی‌ها می‌خواهند بجنگند و تلاش کنند تا پنجم ششم لیگ شوند. آنها فعلا در حد پرسپولیس نیستند. ما هدفمان این است که قهرمان آسیا شویم تا با رئال مادرید بازی کنیم، اما آنها هدفشان این است که در لیگ پنجم شوند. ما با تیمی که حتی در جام حذفی هم حذف شد کری نداریم.

*فکر می‌کنی پرسپولیس امسال در لیگ بتواند دوباره قهرمان شود؟

خب کار سخت است. امسال تراکتورسازی و سپاهان تیم‌های قدرتمندی هستند و کار سخت است. اگر سال گذشته پرسپولیس قهرمانی را تکرار کرد به خاطر این بود که تراکتور و سپاهان تیم‌های قدری نبودند، اما امسال شرایط فرق می‌کند، هرچند باز هم پرسپولیس بهترین تیم ایران است.


*فکر می‌کنی با اضافه شدن بازیکنان در نیم فصل دوم، پرسپولیس بهتر شود؟

قطعا همینطور است. پرسپولیس بازیکنی روی نیمکت ندارد. جوان‌ها خوب هستند، اما پرسپولیس جایی نیست که بخواهیم جوان پرورش بدهیم، چون همه از تیم قهرمانی می‌خواهند. به نظر من با آمدن بازیکنان جدید در نیم فصل دوم وضعیت پرسپولیس خیلی بهتر می‌شود.


*این روز‌ها خیلی‌ها به بازیکنانی که از پرسپولیس رفتند انتقاد دارند و البته خیلی‌ها هم معتقد هستند جای آنهایی که پرسپولیس را این فصل تنها گذاشتند در این تیم خالی نیست.

خب مسلما هیچ وقت در پرسپولیس جای کسی خالی نیست. اینهایی که رفتند از عابدزاده، دایی و باقری بزرگتر که نبودند. بازیکن‌ها به پرسپولیس می‌آیند و می‌روند و فقط نام پرسپولیس و تاریخش است که می‌ماند. قرار نیست همه بازیکنان تا آخر عمرشان در پرسپولیس بمانند. درکل به نظر من هیچ وقت در پرسپولیس جای هیچ بازیکنی خالی نیست.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ایمان عالمی: تغییرات پی در پی باعث شکست مقابل سایپا شد؛ شفر بهانه ها را کنار بگذارد

د نوامبر 5 , 2018
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال حالا &...