هادی مباشری: بحث کم کاری چشمی و اسماعیلی مطرح نیست؛ شفر لیست تیم را داده و گفته این دو نفر نباشند!

هادی مباشری

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: درخواست تعویق بازی با پدیده خراسان در هفته دوازدهم لیگ برتر را داده ایم، ولی تا این لحظه مسئولین پدیده موافقت نکرده اند.

 به گزارش استقلال نیوز، هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال در گفت و و با خبرگزاری تسنیم، درباره کنار گذاشتن روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی از استقلال در دیدار برابر ماشین‌سازی تبریز توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

* شفر لیست تیم را برای بازی با ماشین‌سازی داده و گفته این دو نفر نباشند

سرمربی تیم می‌تواند درخواست کند چه بازیکنانی را بیاوریم، چه نفراتی را رد کنیم. سرمربی برای هر دیدار نیز، 20 نفر را انتخاب کرده و می‌گوید فلان بازیکنان در این لیست قرار نگیرند. برای این دیدار، وینفرید شفر لیست تیم را برای بازی با ماشین‌سازی داده و گفته این دو نفر نباشند.

* بحث کم کاری چشمی و اسماعیلی مطرح نیست

اگر تیم نتیجه بگیرد، همه نقش دارند و اگر موفق به این کار نشود، باز هم همه دخیل هستند. بنابراین بحث کم کاری تنها برای این دو بازیکن مطرح نیست. هر بازیکنی خط بخورد، این حق را دارد که از خودش دفاع کند. پس از بازی با ماشین‌سازی، این دو می‌توانند از خودشان دفاع کنند.

* درخواست تعویق بازی با پدیده خراسان در هفته دوازدهم لیگ برتر را داده ایم

با توجه به اینکه این بازی یک روز قبل از دیدار پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن برگزار می‌شود، از سازمان لیگ درخواست کردیم که بازی به تعویق بیفتد. از آنجایی که ورزشگاه دوم ما تختی است و چمن آن کیفیت ندارد، سازمان لیگ مخالفتی برای تعویق بازی ندارد، اما گفته با مسئولان پدیده کنار بیایید. تا این لحظه نیز، مسئولان پدیده موافقت نکرده‌اند. زمین تختی کیفیت ندارد و اگر بازی در این ورزشگاه برگزار شود، هر دو تیم ضرر خواهند کرد.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش فتحی به اخراج موقت 2 استقلالی

ی نوامبر 4 , 2018
به گزارش مشرق، از روز گذشته که  امیرحسین فت...