حمله علی چینی به شفر و خارجی‌های استقلال

به گزارش مشرق، علی چینی در مورد شرایط بحرانی استقلال و انتقادهایی که از بازیکنان و کادر فنی این تیم صورت گرفته است، گفت: اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم باید بگویم که بازیکنان داخلی استقلال هیچ تقصیری ندارند و آنها نهایت تلاش خودشان را در زمین مسابقه به‌کار می‌گیرند. مسئله مهم کیفیت بازیکنان خارجی استقلال است. وقتی بازیکن خارجی به یک تیم ایرانی اضافه می‌شود باید کیفیت فنی‌اش از بازیکنان داخلی بالاتر باشد، اما این موضوع را در استقلال نمی‌بینیم.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با انتقاد از عملکرد بازیکنان خارجی این تیم اظهار داشت: با اینکه طارق همام زیاد تلاش می‌کند، ولی جانشین ایده‌آلی برای جپاروف نیست و در حد بازیکنان دیگر استقلال است. الحاجی گرو و مارکوس نیومایر هم بازیکنان ایده‌آلی نیستند که بخواهند گره‌گشا باشند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال بازیکنی مثل آذری خیلی بهتر و تأثیرگذارتر از دو بازیکن خارجی استقلال بود و خیلی خوب خودش را نشان داد. باید این موضوع هم بررسی شود که شفر بر چه اساسی گرو و نیومایر را جذب کرد و این بازیکنان چه فاکتورهایی دارند که سرمربی استقلال آنها را انتخاب کرد. من قصد توهین به بازیکنان خارجی استقلال را ندارم و فقط در مورد مسائل فنی صحبت می‌کنم. به‌ هرحال شفر این نفرات را انتخاب کرد و باشگاه هم با آنها قرارداد بست.

چینی در پاسخ به این پرسش که «آیا استقلال با این شرایط شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد یا خیر؟»، خاطرنشان کرد: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و زمان زیادی هم تا پایان لیگ باقی مانده است. استقلال می‌تواند به قهرمانی فکر می‌کند، ولی این تیم نیاز به شخم زدن دارد. در نیم‌فصل دوم باید چند بازیکن تأثیرگذار به استقلال اضافه شوند و این تیم در کنار فرشید اسماعیلی که واقعاً زحمت می‌کشد نیاز به یک هافبک بازیساز هم دارد.

مربی پیشین استقلال راجع‌به اینکه آیا برکناری شفر می‌تواند تصمیم درستی از سوی مسئولان استقلال باشد، گفت: من در این زمینه تصمیم‌گیرنده نیستم، اما وضعیت استقلال بحرانی است و هیئت مدیره و مدیرعامل باید ورود کنند و تصمیماتی بگیرند که شرایط تیم بهتر شود. شما دیدید وقتی علیرضا منصوریان که نزد هواداران استقلال بسیار محبوب بود، چند هفته نتیجه نگرفت، اخراج شد، اما نمی‌دانم چرا از  شفر حمایت می‌شود! این مسائل باید ریشه‌یابی شود. من نمی‌گویم که الان باید شفر را اخراج کنند، ولی به‌هرحال باید به این شرایط بحرانی استقلال رسیدگی شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برومند: استقلال نیاز به جراحی دارد

ج نوامبر 2 , 2018
به گزارش مشرق، پرویز برومند در مورد نتایج &#1590...