خسرو حیدری: تشخیص میزان مصدومیتم اشتباه بود؛ استقلال از سمت وزارت ورزش حمایت نشد

خسرو حیدری

مدافع مصدوم تیم فوتبال استقلال گفت: در حال و روز بد استقلال خیلی مسائل دخیل است یکی از دلایل عدم حمایت وزارت ورزش از تیم ما است.  

به گزارش استقلال نیوز، خسرو حیدری دفاع راست استقلال که با مصدومیت طولانی مدت مواجه است پس از شکست استقلال در مرحله 1/8 نهایی جام حذفی در جمع خبرنگاران صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* مصدومیت طولانی و تکراری

مصدومیت برای همه بازیکنان پیش می‌آید، اما از بدشانسی من مرکز MRI که به آن مراجعه کرده بودم، مصدومیتم را اشتباه تشخیص داد و این مصدومیت بیشتر از تشخیص آنها بود. به همین خاطر من کارم را زودتر شروع کردم تا زودتر به میادین برگردم و این باعث شد پایم اذیت شود. مجبور شدم که دوباره پایم را درمان کنم.

* تکذیب شایعه خداحافظی

فکر می‌کنم این روزها همه، همه چیز می‌گویند. مصدومیت از ناحیه عضله طول درمان دارد که این زمان باید طی شود. ما هم زیاد مصاحبه نمی‌کنیم تا بگوییم اشتباه شده است.

* عدم حمایت وزارت ورزش

برای رسیدن به جواب دلایل شرایط بد استقلال تنها یک عامل مؤثر نیست و خیلی چیزها باعث می‌شود یک تیم شرایط خوبی نداشته باشد. تیم ما با مصدومیت برخی بازیکنان تیم مواجه شده است. پژمان منتظری و علی کریمی مصدوم بودند و وریا غفوری را به دلیل محرومیت در این مسابقه در اختیار نداشتیم. روند تیم خوب بود و فکر می‌کنم در دیدار با سایپا در لیگ برتر باید این تیم را با اختلاف شکست می‌دادیم. نمی‌دانم امروز در مقابل تیم 10 نفره سایپا چه اتفاقی افتاد. بازیکنان استقلال هم جوان هستند و هواداران باید پای آنها بایستند. در مجموع عوامل زیادی از جمله اینکه استقلال از طرف وزارت ورزش حمایت نشد، می‌تواند مؤثر باشد.

* شایعه دودستگی بازیکنان

کسی با کسی مشکلی ندارد، اما بازیکنانی که به استقلال می‌آیند باید در حد و اندازه این تیم باشند.

اخبار استقلال


اخبار مرتبط:

مرحله 1/8 جام حذفی/ خداحافظ قهرمانی.. سایپا، وینفرید شفر و استقلالِ ترسو را تنبیه کرد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پژمان منتظری: باید از بازیکنان جوان حمایت کنیم؛ وزارت ورزش در حق استقلال نامهربانی‌ کرد

پ نوامبر 1 , 2018
مدافع ملی پوش تیم استقلال گفت: همه به خوبی م&#1...