آماری مثبت از شفر با استقلال

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران باید در چارچوب رقابتهای جام حذفی کشور با سایپای تهران دیدار کند تا در صورت غلبه بر این تیم راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. استقلال با ۷ قهرمانی پر افتخار ترین تیم این مسابقات است که آخرین قهرمانی آنها در این جام، فصل گذشته اتفاق افتاده و آنها در این فصل برای دفاع از عنوان قهرمانی شان تلاش می‌کنند.

وینفرد شفر که فصل گذشته از میانه راه هدایت آبی پوشان را بر عهده گرفت و توانست این تیم را به رتبه سوم لیگ رسانده و در جام حذفی هم بعنوان قهرمانی برساند، تاکنون ۵ بار بعنوان سرمربی روی نیمکت آبی پوشان در جام حذفی نشسته و بدیهی است که در همه تجاربش در جام حذفی برنده از میدان خارج شده است.

وی فصل گذشته برای اولین بار در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل نساجی روی نیمکت  استقلال نشست و به پیروزی دو بر یک دست پیدا کرد. سپس با آبی پوشان به مصاف ایرانجوان بوشهر رفت که موفق شد این حریف را هم با نتیجه ۳ بر صفر از پیش رو بردارد.

سومین تجربه شفر در جام حذفی به حضور این تیم در آبادان و دیدار با صنعت نفت باز می‌گردد که آن دیدار هم با برتری ۲ بر یک به سود آبی پوشان به اتمام رسید. استقلال و شفر بعد از آن بازی در فینال مسابقات حضور یافتند و با پیروزی یک بر صفر مقابل خونه به خونه قهرمان جام حذفی کشور شدند.

پنجمین تجربه شفر بعنوان سرمربی آبی پوشان در جام حذفی به دیدار گذشته این تیم در این مسابقات در فصل جاری باز می گردد که تقابل آنها با نفت مسجد سلیمان بود که به برتری یک بر صفر این تیم انجامید.

هیچ یک از ۵ دیدار گذشته استقلال با شفر در جام های حذفی به ضربات پنالتی نکشیده و تنها سرنوشت یک بازی آنها (نفت مسجد سلیمان) بعد از نود دقیقه و در وقت اضافه رقم خورده است. شفر در هر ۵ تجربه قبلی اش بعنوان سرمربی استقلال در جام حذفی به پیروزی رسیده و آمار ۱۰۰درصد پیروزی در جام حذفی با آبی پوشان را دارد. شفر با استقلال ۵ پیروزی، ۸ گل زده ۲ گل خورده و ۳ کلین شیت دارد. 

ششمین حضور شفر روی نیمکت استقلال در جام حذفی دیدار برابر سایپا است که این بازی از ساعت ۱۶:۴۰ پنجشنبه ۱۰ آبان به میزبانی آبی پوشان در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مرحله 1/8 جام حذفی/ ترکیب استقلال مقابل سایپا؛ حضور خارجی ها در روز نیمکت نشینی پدیده های جوان!

پ نوامبر 1 , 2018
ترکیب استقلال تهران برای دیدار مقابل سایپ...