سایپا روز سختی را برای استقلال رقم خواهد زد/مقایسه شدن کار دست استقلال داد

سرویس ورزش مشرق – تیم استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به دیدار سایپا می رود. تیمی که در لیگ برتر و به تازگی مغلوب استقلال شده و قطعا انگیزه هایی برای جبران شکست دو هفته پیش مقابل استقلال دارد.

تیم استقلال در حالی به استقبال این دیدار می رود که وریا غفوری را به دلیل اخراج در بازی قبل مقابل نفت مسجد سلیمان در اختیار نداشته و پژمان منتظری و علی کریمی را هم به خاطر مصدومیت در جمع نفراتش نمی بیند.

پیروز قربانی در گفت و گو با مشرق، درباره مصاف تیم های استقلال و سایپا صحبت کرد.

متن صحبتهای سرمربی تیم سردار بوکان که در مرحله قبلی جام حذفی مقابل سایپا شکست خورد و حذف شد و سابقه بازی در تیم هخای استقلال و سایپا را در کارنامه بازیگری اش دارد می خوانید.

*کار سخت استقلال!

بازی سختی پیش روی استقلال است. فکر می کنم تیم سایپا روز سختی را برای استقلال رقم خواهد زد. سایپا همان تیمی است که تیم ما (سردار بوکان) را در جام حذفی شکست داد و باعث کنار رفتن تیم مان شد.

*نقطه قوت سایپا یک نفر است

سایپا نفرات خوبی در جمع بازیکنان خودش دارد و فوتبال خوبی بازی می کند. البته نقطه قوت این تیم هم علی دایی است که روح بزرگی را به تیمش تزریق کرده است. ضمن اینکه او در جام حذفی نتایج خوبی در سالهای گذشته با تیم های تحت امرش گرفته است. برای این می گویم استقلال فوتبال دشواری در پیش دارد.

*این استقلال هفته های گذشته نیست

استقلال تعدادی از نفرات اصلی اش را هم به دلیل مصدومیت یا محرومیت در اختیار ندارد. برای این تیمش با شرایط دیدارهای قبلی به میدان نمی رود.

*تیم با دقت برنده است

جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و باید با دقت از کمترین لحظات بهترین استفاده را ببرید. هر تیمی بی دقتی کند بازنده می شود. اسقلال برای رسیدن به دور بعد کار سختی دارد. هر دو تیم روز سختی دارند. استقلال در لیگ مقابل سایپا خیلی خوب بازی کرد و البته سایپا هم بازی خوبی ارائه داد ولی به نظرم هر تیمی بتواند از موقعیت ها و لحظاتش بهتر استفاده کند برنده خواهد بود.

*می توان به شفر هم ایراد گرفت

استقلال خیلی نرمال و طبیعی در حال کسب نتیجه است. با احترام برای همه ارکان آن باشگاه استقلال از ابتدای فصل هم تیمی در حد قهرمانی نبوده است. این اتفاق هم طبیعی بود چون 7، 8 مهره اصلی اش را از دست داده و با کلی تغییر وارد لیگ شده، نیاز به زمان داشت که تیم شود ولی متأسفانه تنها نقطه ای که می شود به آقای شفر ایراد گرفت این بود که تیم این فصلش را خوب انتخاب و آماده نکرد و می توانست تایم بیشتری را به تیمسازی اش اختصاص بدهد. ولی این اتفاق نیفتاد.

*مقایسه شدن کار دست استقلال داد

اتفاق بد دیگر برای استقلال مقایسه شدن بازیکنان جدید این تیم با نفرات فصل قبل است. استقلال بازیکنان خوبی مانند روح اله باقری، مرتضی تبریزی و حتی الحاجی گرو را دارد که آنها نتوانسته اند عملکرد واقعی خودشان را نشان بدهند. همین گرو احتمالا باید بازیکن باکیفیتی باشد ولی اینقدر او را با تیام مقایسه کرده اند که نتوانسته عملکردی که همه از او انتظار دارند را داشته باشد.

*استقلال به گلزنی هم فکر کند

امیدواریم استقلال فقط سراغ حفظ و مالکیت توپ نباشد. این تیم باید برنامه ای برای رسیدن به دروازه و گلزنی هم داشته باشد. اتفاقی که مقابل سپاهان رخ داد مشخص کرد سپاهان حرفه ای تر بازی و بیشتر از هوشش استفاده کرد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آماری مثبت از شفر با استقلال

پ نوامبر 1 , 2018
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران با...