عبدالعلی چنگیز: استقلال در این فصل بی ثبات است؛ بازی در جام حذفی کاملا متفاوت از لیگ است

عبدالعلی چنگیز

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: کمبود یک بازیکن در قواره تیام در استقلال کاملا به چشم می آید.

به گزارش استقلال نیوز، عبدالعلی چنگیز پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص دیدار پیش روی آبی پوشان مقابل سایپا در جام حذفی صحبت کرد که در ادامه متن این مصاحبه را مشاهده خواهید کرد:

* بازی های ضعیف ناشی از بی ثباتی در تیم است

متاسفانه استقلال هنوز در این فصل به همانگی نرسیده و شرایط مطلوبی پیدا نکرده است. آنها در یک بازی خوب و در یک بازی ضعیف ظاهر می‌شوند که این ناشی از بی ثباتی در این تیم است. تیمی که داعیه قهرمانی دارد باید پیش از هر چیز ثبات داشته باشد.

* کمبود یک بازیکن در قواره تیام کاملا به چشم می آید

ضمن این که استقلالی‌ها از بُعدِ نتیجه گیری هم نباید غفلت کنند. مثلا بعد از بازی با سپاهان مربی این تیم گفت خوب بودیم اما نتیجه نگرفتیم. خوب بازی کردن با نتیجه گرفتن کامل می شود. استقلال بازیکنان خوبی دارد اما فقدان یک گلزن ششدانگ در این تیم به چشم می آید. تیام فصل گذشته مصداق کامل یک گلزن ششدانگ بود. کمبود یک بازیکن در قواره‌های تیام در استقلال کاملا به چشم می آید.

* استقلالی ها نباید فکر کنند حتما این بازی را خواهند برد

بازی در جام حذفی با بازی در لیگ کاملا متفاوت است و آبی پوشان نباید در باد پیروزی بر سایپا در لیگ بخوابند و تصور کنند حتما این بازی را خواهند برد. سایپا دو بازی پیاپی در لیگ برتر مقابل استقلال و پرسپولیس انجام داده که در هر دو بازی هم خوب بوده و نشان داد که تیمی منسجم و با برنامه است که به راحتی به تیم های بزرگ امتیاز نمی دهد.

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیروز قربانی: استقلال تیم آینده است؛ امسال مدعی قهرمانی نیستیم!

پ نوامبر 1 , 2018
مدافع پیشین استقلال گفت: یکی از مشکلات فنی...