۲ استقلالی همچنان دور از تمرینات گروهی

به گزارش مشرق، تمرین تیم فوتبال استقلال در مجموعه ورزشی نفت تهرانسر برگزار شد. بنا به تصمیم مربیان استقلال اصحاب رسانه در ۳۰ دقیقه‌ای ابتدایی تمرین حضور داشتند.

محمود فکری پیش از این که تمرین استقلال شروع شود با نمایندگان رسانه‌های گروهی مصاحبه مفصلی انجام داد. او در این مصاحبه جنجالی ادعا کرد برخی از استقلالی‌ها از شکست این تیم بیشتر از پرسپولیسی‌ها خوشحال می‌شوند.

محمد سررشته‌داری مدیر اسبق روابط عمومی استقلال در محل تمرین این تیم حاضر شد و شیشه‌هایی که داخل آن چند ماکت کشتی گنجانده شده بود را به برخی بازیکنان و مربیان استقلال اهدا کرد. او گفت یک ناخدا این هدایا را در اختیار وی قرار گذاشته است تا به دست استقلالی‌ها برساند.

سرمربی استقلال دقایقی برای شاگردانش حرف زد، او برنامه‌های تمرین را برایشان شرح داد و از آنها خواست با جدیت و آمادگی بیشتری در تمرینات آماده‌سازی تیم پیش از بازی با گل‌گهر شرکت کنند.

داریوش شجاعیان و محمد نادری مثل روزهای گذشته به صورت اختصاصی تمرین کردند.

شیخ ‌دیاباته در تمرینات گروهی استقلال شرکت کرد، او با توجه به شرایطی که دارد بعید است در بازی با گل‌گهر از ابتدا فرصت حضور در میدان را پیدا کند.

سرمربی استقلال درباره آخرین شرایط این بازیکن اظهار داشت: دیاباته تمرینات خود را آغاز کرده است و به صورت نصفه و نیمه در تمرینات تاکتیکی استقلال شرکت می‌کند. به دنبال این هستیم تا وی را آرام آرام به تیم اضافه‌ کنیم. نباید درباره این بازیکن ریسک کنیم. دیاباته بازیکن تاثیر گذاری است و در تمام بازی‌ها می‌تواند به ما کمک کند

بازیکنان استقلال زیر نظر مربیان این تیم به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. سپس فوتبال درون تیمی با محوریت کارهای تاکتیکی در دستور کار آبی‌ها قرار گرفت.

دروازه‌بان‌های استقلال زیر نظر سعید عزیزیان به انجام تمرینات تاکتیکی پرداختند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سانحه رانندگی مهاجم استقلال را مصدوم کرد

ی دسامبر 27 , 2020
به گزارش مشرق، سبحان خاقانی پیش از تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در یک سانحه رانندگی با آسیب دیدگی گردن مواجه شد. بعد از این اتفاق وی با کادر فنی تیم استقلال تماس گرفت و به همین دلیل در تمرین امروز آبی پوشان شرکت نکرد. خاقانی در بازی با شهرخودر...