یامگا: اشتباهات داوری جای استقلال را در جدول عوض کرده

به گزارش مشرق، کوین یامگا پس از تساوی استقلال مقابل نساجی گفت: می‌توانستیم گل‌های زیادی بزنیم ولی توپ‌های ما به گل بدل نشد. ما امروز دوباره نشان دادیم که یک تیم فوق‌العاده و باکیفیت هستیم. جوّ ورزشگاه که بسیار عالی بود و ما نیز می‌خواهیم همینطور هواداران خودمان را داشته باشیم. زمین خیلی خوب نبود ولی خیلی خوب بود که تماشاگران در ورزشگاه بودند.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم استقلال دارد از تصمیمات داوری ضربه می‌خورد. امروز یک پنالتی برای ما گرفته نشد. من و روزبه چشمی و صالح حردانی امروز خیلی راحت کارت زرد گرفتیم و آن‌ها خطایی روی ضدحمله ما کردند ولی داور کارتی نشان نداد.

هافبک استقلال گفت: اشتباهات داوری خیلی به ضرر استقلال است و دارد به ما آسیب می‌زند. این اشتباهات باعث شده تا جای تیم‌ها در جدول تغییر کند.

یامگا در پاسخ به سوال خبرنگاران که این نگرانی به وجود آمده که به خاطر مسائل مالی بازیکنان خارجی تیم را ترک کنند، گفت: من نمی‌خواهم در خصوص مسائل مالی صحبت کنم. این مسئولیت من نیست و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.

بازیکن استقلال در خصوص مصدومیت خودش نیز گفت: ذره‌ای درد داشتم ولی مشکل خاصی ندارم.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تماشای خانوادگی بازی استقلال از پشت بام +عکس

س فوریه 28 , 2023
به گزارش مشرق، در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، استقلال در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف نساجی رفت و به تساوی یک بر یک رسید. در این بازی از پشت‌بام‌ها هواداران مرد و زن این مسابقه را تماشا کردند. تصاویر تماشاگران را مشاهده کنید: ...